رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان سهم اشتغال استان در حوزه طرح‌های صنعتی را ۲ هزار و ۲۹۲ شغل عنوان کرد و گفت: در این حوزه شاهد تحقق ۸۷ درصد اشتغالزایی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان شب گذشته(12 اسفند) در جلسه کارگروه اشتغال استان زنجان اظهار کرد: امسال 2 هزار و 2 شغل در حوزه صنعت ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه لیست بیمه در استان از 104 نفر به 110 هزار نفر افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: امسال 5 هزار نفر هم بازنشسته شدند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ایجاد 450 هزار شغل در سال جاری برعهده وزارت صنعت، معدن و تجارت گذاشته شده است، تصریح کرد: از این تعداد 250 هزار شغل در بخش اصناف، 120 هزار شغل در طرح‌های صنعتی، 50 هزار طرح در بخش رونق اقتصادی و 10 هزار شغل در بخش معادن ایجاد شده است.

فغفوری با بیان اینکه 7 هزار و 704 شغل در حوزه اصناف پیش بینی شده است، گفت: به ازای هر پروانه صنفی سه شغل در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان سهم اشتغال استان در حوزه طرح‌های صنعتی را 2 هزار و 292 شغل خواند و گفت: در این حوزه شاهد تحقق 87 درصد اشتغالزایی هستیم.

وی با بیان اینکه در حوزه معدن 170 نفر تعهد ایجاد اشتغال بود که 165 نفر تحقق شد، افزود: در طرح رونق هم 41 طرح به بهره برداری رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.