به گزارش ایرنا،عبدالمحمد زاهدی روز دوشنبه در آیین بهره برداری از یک واحد تولیدی در زمینه تولید انواع نان در شهرک صنعتی کاسپین افزود: مدیریت و استفاده بهتر از ظرفیت گسترده صنعت نان در کشور برای اشتغال و تولید و افزایش رضایت تولیدکنندگان و مردم ضروری است.
استاندار قزوین همچنین گفت: صنعت نان در کشور بدون شک از گسترده ترین فعالیت های مربوط به صنایع غذایی است که جمعیت زیادی در آن در حال فعالیت هستند.
وی ادامه داد: سالیانه بیش از 12 میلیون تن گندم در کشور تولید می شود که 80 درصد آن به نان تبدل شده و مابقی در سایر مصارف به کار می رود.
استاندار قزوین گفت: این مقدار ظرفیت بسیار بزرگی است و باید آنرا به درستی مدیریت کنیم.
زاهدی اضافه کرد: دولت 90 هزار میلیارد ریال یارانه را در بخش نان هزینه می کند ولی نانوایان و مردم هنوز از سودآوری و کیفیت نان راضی نیستند بنابراین باید به سمتی پیش برویم که هم تولید نان به صرفه بوده و هم مردم رضایت بیشتری داشته باشند.
وی افزود: استان قزوین ظرفیتی دارد که مردم و مدیران صنعت را به خوبی می شناسند و با سرمایه گذاران به ویژه بعد از برجام تعامل بسیار خوبی داشته و آنها را برای سرمایه گذاری در استان به خوبی مورد استقبال قرار می دهند.
زاهدی در ادامه با اشاره به بهره برداری از این واحد تولیدی در زمینه نان، ادامه داد: این سرمایه گذار از مشهورترین و قابل اعتماد ترین برندهای صنعت نان در کشور است و باید از وی برای ورود به استان قزوین قدردانی کنیم.

**فعال سازی ظرفیت های شهرک کاسپین 10 هزار شغل جدید ایجاد می کند
مدیرعامل شرکت های صنعتی قزوین دراین مراسم گفت: 15 شهرک و ناحیه صنعتی در استان فعالیت می کنند که نسبت به اوایل انقلاب توسعه بسیار چشمگیری یافته اند.
حمیدرضا خانپور افزود: شهرک صنعتی کاسپین ظرفیت بسیار بالایی برای جذب سرمایه گذاران دارد و در صورت فعال سازی تمام این ظرفیت ها حدود 10 هزار فرصت شغلی جدید برای استان به دنبال خواهد داشت.
وی با اشاره به طرح های تولیدی در حال ساخت در این شهرک صنعتی،گفت: در این شهرک هم اکنون31 متقاضی احداث واحد تولیدی زمین دریافت کرده اند،54 طرح در حال نصب سوله و 74 طرح نیز در حال نصب تجهیزات و ماشین آلات هستند که امیدواریم هر چه سریعتر شاهد تکمیل و بهره برداری از آنها باشیم.
علی پرزحمت رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین نیز در این مراسم گفت: نمایشگاه توانمندی های صنعت قزوین را به زودی برگزار خواهیم کرد تا ظرفیت های صنایع استان بیشتر مورد توجه سرمایه گذاران قرار بگیرند.
شهرک صنعتی کاسپین با 194 واحد بهره بردار در 30 کیلومتری قزوین و 120 کیلومتری تهران یکی از شهرک های صنعتی مطرح کشور و پرجاذبه برای سرمایه گذاران است.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.