لیلا سادات محمدیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردوی آمادگی از از روز شنبه /28 بهمن جاری/ در محل آکادمی جودو شهید جلیل بیگلی واقع در اراضی پائین کوه شهر زنجان آغاز شده است و سوم اسفند نیز پایان خواهد یافت.
وی، زمان ورود ورزشکاران به زنجان برای شرکت در این اردو را روز جمعه /27 بهمن جاری/ اعلام و اظهار کرد: ورزشکاران حاضر در این اردو از استان های مختلف ایران ازجمله 'چهارمحال و بختیاری، همدان، لرستان، خراسان رضوی، زنجان، تهران، اصفهان، سمنان و مازندران' هستند و زیر نظر 'نیلا' سرمربی ازبکستانی تیم ملی جودو ایران، تمرین می کنند.
محمدیان افزود: تکتم بیدل از خراسان رضوی و راضیه سلیمی از چهارمحال و بختیاری، معصومه ممقانی از تهران و مریم بابایی از زنجان نیز به عنوان مربی در این اردو حضور دارند.
وی، هدف از برگزاری اردوهای آماده سازی تیم ملی را که در چند مرحله برگزار خواهد شد حضور توانمند در مسابقات آسیایی 2018 'جاکارتا' اندونزی ذکر کرد و ادامه داد: فدراسیون جودو ایران تلاش دارد با کاروان بزرگ و مقتدر در سه رشته 'جوجیتسو، جودو و کوراش' شرکت کند.
محمدیان از نحوه میزبانی زنجان در برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی جودو بانوان، اظهار خرسندی کرد و گفت: 'مجید بیگلی' رئیس هیات جودو و 'علی خلیلی' مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در برگزاری هرچه بهتر این اردو، فدراسیون را به خوبی یاری کرده اند که جای تقدیر دارد.
نایب رئیس فدراسیون جودو خاطرنشان کرد: در زمان حاضر قریب سه هزار و 500 نفر ورزشکار زن بصورت رسمی و بیمه شده در رشته جودو فعال هستند.
محمدیان اظهار کرد: جودوکاران کشورهای چین، ژاپن، ازبکستان و کره جنوبی، از حریفان قدر ایران در سطح آسیا هستند اما با این وجود فدراسیون جودو ایران برای کسب نشان در رقابت های آسیایی جاکارتا، بسیار امیدوار است.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.