به گزارش ایرنا، محمدرضا اخگر یکشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: فضا فیزیکی خانه جودو اراک باید افزایش پیدا کند تا زمینه برگزاری مسابقات استانی و درون استانی افزایش یابد.
وی اظهار کرد: فعالیت های ورزشی در این رشته در شهرستان های اراک، ساوه، شازند، خمین، محلات و خنداب در قالب خانه جودوانجام می شود.
رئیس هیات جودو استان مرکزی گفت: ایجاد خانه جودو در شهرستان های زرندیه، تفرش فراهان، دلیجان و نراق نیز در برنامه آتی این هیات قراردارد.
اخگر افزود: امکانات تخصصی این رشته ورزشی در اراک و ساوه جوابگو نیاز ورزشکاران است اما در سایر شهرستان ها توسعه آن ضروری است.
وی اظهار کرد: کسب عنوان قهرمانی مسابقات نونهالان جام ریاست جمهوری ارمنستان توسط امیرحسین قربانی از افتخارات جودو استان در ورزش های برون مرزی است.
رئیس هیات جودو استان مرکزی گفت: تیم جودو استان در ماه جاری به مسابقات کاتا در تهران اعزام خواهد شد و با توجه به استعداد خوب در این رشته، کسب عنوان برتر دور از دسترس نیست.
اخگر با یادآوری اینکه رشته ورزشی جودو 26 سال در استان مرکزی سابقه فعالیت دارد، گفت: ظرف هشت سال گذشته 23 نفر از جودوکاران این استان به اردو تیم ملی اعزام شدند.
وی اظهار کرد: یک تیم از جودوکاران استان مرکزی در مسابقات بین المللی دهه فجر در اصفهان حضور دارد.
یک هزار و 230 ورزشکار سازمان یافته در رشته جودو استان فعالیت دارند که یک هزار و چهار نفر مرد و 226 نفر را زنان شامل می شوند.
6991/6013/خبرنگار:معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.