حسین فهیمی، رئیس هیات دوومیدانی آذربایجان غربی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو جهت آمادگی برای حضور در هشتمین دوره رقابت های آسیایی تهران /در بهمن سال جاری/، ترتیب یافته است.
وی ادامه داد: ورزشکاران در رشته های دو 60 متر، 60 متر بامانع، 400 متر، 400 متر امدادی، 800 متر، 1500 متر، سه هزار متر، پرتاب وزنه، پرش با نیزه، پرش ارتفاع، پرش سه گام، پرش طول و ورزش هفت گانه برای این اردوی آماده سازی دعوت شده اند.
به گفته وی در بخش دو 60 متر 'حسن تفتیان' از خراسان جنوبی، 'رضا قاسمی' از اصفهان و 'محمد چشمه زار' از کرمانشاه به این اردو دعوت شده اند؛ در بخش دو 60 متر بامانع نیز 'میلاد سیار' از کردستان، 'امین برزی' از اصفهان و 'احمدرضا خنفری' از خوزستان در اردو حضور دارند.
وی ادامه داد: در بخش 400 متر 'سجاد هاشمی آهنگری' از آذربایجان شرقی، 'علی خدیور' از کیش و 'رضا کاشف' از خراسان رضوی در اردو حضور یافته اند و در بخش 400 متر امدادی نیز 'میلاد رمضانی' از آذربایجان شرقی، 'رضا ملک پور' از قم و 'مهدی رحیمی' از اصفهان در این اردو حضور دارند.
وی افزود: 'امیر مرادی' از اصفهان، 'پژمان یارولی' از کرمانشاه و 'حمید تشکری' از خراسان رضوی در بخش دو 800 متر، ' امیر مرادی' از اصفهان، 'علی فهیمی' از لرستان و 'مسلم نیادوست' از فارس در دو 1500 متر و 'جلیل ناصری' از ایلام، 'حسین کیهانی' و 'همایون همتی' هر 2 از کرمانشاه در بخش دو سه هزار متر برای کسب آمادگی بیشتر در این اردو حضور یافته اند.
وی اظهار کرد: در بخش پرتاب وزنه نیز'علی ثمری' از تهران به اردو دعوت شده و 2 نفر از بین 'شاهین مهردلان' از خراسان رضوی، 'شاهین جعفری' از تهران و 'محمدحسین اسکندری' از قم نیز پس از ارزیابی عملکرد در طول مدت اردو انتخاب می شوند.
به گفته وی 'محمد بنی آدم' و 'حسین فلاح' هر 2 از تهران در بخش پرش با نیزه، 'کیوان قنبرزاده' از مازندران، 'محمدرضا وظیفه دوست' از تهران و 'رضا سلیمی' از لرستان در بخش پرش ارتفاع به اردوی آماده سازی دعوت شده اند.
وی ادامه داد: در بخش پرش سه گام نیز 'وحید صدیق' از مازندران به اردو دعوت شده و 2 نفر دیگر از بین 'متین مداحی' از گلستان، 'امیر هزامی' از خوزستان، 'مهدی تماری' از بوشهر و 'حمیدرضا کیا' از مازندران در این اردو به ترکیب تیم ملی اضافه می شوند.
وی افزود: در بخش پرش طول نیز 'علیرضا خالدی' از خوزستان، 'محمد قائدزاده' از بوشهر و 'محمد ارزنده' از چهارمحال و بختیاری و 'میلاد میری' از تهران، 'علی محبی' از فارس و 'محمد معتمدنیا' از تهران در بخش ورزش های هفتگانه به اردو دعوت شده اند.
به گفته وی ' تیمور غیاثی' به عنوان سرپرست، هادی سپهرزاد و حسین شایان نیز به عنوان مربی در این دوره از اردوی تیم ملی حضور دارند.
به گزارش ایرنا هشتمین دوره رقابت های آسیایی دوومیدانی تهران از 14 تا 17 بهمن سال جاری با حضور 25 کشور آسیایی برگزار می شود.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.