احمد روشن زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: در رقابت های ماده دو 60 متر، محمد چشمه زار با ثبت رکورد 6 ثانیه و 76 صدم ثانیه از خط پایان گذشت و مقام قهرمانی را کسب کرد.
وی خاطرنشان کرد: در این ماده ورزشکاران استان مازندران با ثبت رکوردهای 6 ثانیه و 87 صدم ثانیه و 6 ثانیه و 89 صدم ثانیه دوم و سوم شدند.
روشن زاده ادامه داد: در رقابت های دو 800 متر نیز پژمان یارولی دیگر دونده کرمانشاهی با زمان یک دقیقه و 56 ثانیه و 48 صدم ثانیه از خط پایان گذشت و موفق به کسب مدال طلا شد.
رئیس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه افزود: در این ماده ورزشکاری از خراسان رضوی با زمان یک دقیقه و57 ثانیه و یک صدم ثانیه مدال نقره کسب کرد و دونده استان آذربایجان شرقی نیز با ثبت رکورد یک دقیقه و 57 ثانیه و 28 صدم ثانیه صاحب مدال برنز شد.
وی همچنین با اشاره به رقابت های ماده سه هزار متر گفت: همایون همتی از کرمانشاه با ثبت رکورد هشت دقیقه و 33 ثانیه و37 صدم ثانیه توانست مدال نقره را کسب کند.
روشن زاده یادآوری کرد: در این ماده ورزشکار ایلام با ثبت رکورد هشت دقیقه و 31 ثانیه و 42 صدم ثانیه مدال طلا گرفت و ورزشکاری از اصفهان نیز با ثبت زمان 8 دقیقه و 37 ثانیه و 84 صدم ثانیه صاحب مدال برنز شد.
رئیس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه گفت: در بخش تیمی نیز کرمانشاه با کسب 34 امتیاز در مکان چهارم ایستاد.
وی در پایان گفت: تیم های تهران الف با 56 امتیاز، خراسان رضوی با 39 امتیاز و آذربایجان شرقی با 37 امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.
نفرات منتخب این رقابت ها به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که 12 تا 14 بهمن در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود، دعوت شدند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.