غلامرضا گورکانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بوکسور بزرگسال زنجان در وزن 49 کیلوگرم رقابت می کند و با کسب نشان نقره در مسابقات قهرمانی کشور سنندج به این اردو راه پیدا کرد.
وی اظهار کرد: این اردوها طی چند مرحله و با حضور ورزشکاران شایسته و منتخب برگزار خواهد شد تا از میان آنان، بهترین ها انتخاب و به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اعزام شوند.
گورکانی یادآور شد: جمعه /سوم آذر جاری/ نیز آکادمی بوکس زنجان میزبان تیم بوکس ملکان از استان آذربایجان شرقی بود که به مناسبت هفته بسیج مسابقه دوستانه ای مابین این 2 تیم و در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد.
وی افزود: در این پیکارها 54 بوکسور منتخب در قالب 12 وزن نونهالان، 10 وزن نوجوانان و پنج وزن جوانان با یکدیگر رقابت کردند
و کمیته های فنی این تیم ها، بوکسورهای خود را به لحاظ سطح فنی و آمادگی مورد ارزیابی قرار دادند.
گورکانی با بیان اینکه این مسابقات را 'امیرحسین صالحی زنجانی و محسن خدادادی' از زنجان و 'مرتضی طباطبایی' از ملکان (آذربایجان شرقی) قضاوت کردند، اظهار کرد: استاد 'اسماعیل طاهری و سید خلیل صدیقیان' از پیشکسوتان این رشته ورزشی زنجان و 'سیدرضا حسینی' رئیس هیات بوکس استان زنجان در سالن مسابقات حضور داشتند.
به گزارش ایرنا، قریب یک هزار نفر در ورزش بوکس استان زنجان فعال هستند و این ورزشکاران در بیش از 10 باشگاه ورزشی فعال در شهرستان های زنجان، خرمدره، ابهر، خدابنده و سلطانیه، تمرین می کنند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری **انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.