به گزارش ایرنا، فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران فوتبال جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این مراسم افزود: استان آذربایجان شرقی همیشه با داوران بزرگ خود درمورد داوری فوتبال حرفی برای گفتن داشته است.
اصفهانیان با اشاره به این موضوع که داوران این دیار پهناور از کشور باید از سطح علمی بالایی برخوردار باشند، خاطرنشان کرد: چنانچه تیم های فوتبال این استان در سطح بالایی قرار دارند امیدوارم داوران استان آذربایجان شرقی خودشان را به سطح بالایی از داوری بکشند و این دوراز دسترس نیست.
وی اذعان کرد: داوران رکن اصلی فوتبال هستند؛ اگر داور نباشد هیچ بازی انجام نمی گیرد و هزینه ای که تیم ها صرف کرده و اردوهایی که برگزار می کنند در نهایت انتظارشان از داور بازی عدالت و قضاوت درست در هر لحظه از بازی می باشد که در غیر این صورت انجام نمی گیرد.
وی یادآور شد: بارها رئیس فدراسیون فوتبال گفته جامعه داوری ما سالم بوده و افتخار می کنم و به تبع آن ما نیز در سطح استان به شماها افتخار می کنیم.
اصفهانیان اظهار کرد: من ازروسای کمیته داوری قبلی استان آذربایجان شرقی تقدیر و قدردانی می کنم که به نوبه خودشان زحمت کشیده و از حقانیت شما داوران عزیز دفاع کرده اند.
رییس کمیته داوری فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اعتماد به نفس رکن اصلی داوری است، تشریح کرد: یکی از خصوصیات داور فوتبال این است که اعتماد به نفس داشته باشد زیرا در سایه این اعتماد، شهامت و شجاعت می تواند در موقعیت های بحرانی تصمیمات جدی و درست را به سرعت بگیرد.
وی افزود: خوشحال هستم که داوران بانوی آذربایجان شرقی در سطح مسابقات کشوری و آسیایی حرفی برای گفتن دارند و ما با انجام هرگونه کمک و وظایفی که بر دوش ما گذاشته شده است در کنار شما داوران عزیز هستیم.
در پایان این مراسم از داوران پیشکسوت شهرستان های استان آذربایجان شرقی با اهداء لوح یادبود تقدیر شد.
خبرنگار: آب بسته.ع**انتشار: عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.