عباس فتحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مهدی عنایتی در رشته پرتاب نیزه برای شرکت در رقابت های المپیک آسیائی نوجوانان 2018 بانکوک به دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی دو ومیدانی کشور دعوت شده است.
وی با بیان اینکه این ورزشکار با نشان دادن شایستگی های خود در مسابقات قهرمانی کشور به این اردو دعوت شد، افزود: 30 آذر ماه جاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی دو و میدانی در 2 بخش آقایان و بانوان در اصفهان برگزار می شود و تیم بزرگسالان ایلام یکی از مدعیان این مسابقات است.
رئیس هیات دو ومیدانی استان ایلام یادآور شد: تیم صحرانوردی بزرگسالان ایلام در بخش آقایان یکی از قدرتمندترین تیم های کشور است و امیدواریم با موفقیت در این مسابقات به جایگاه اصلی خود برسد.
فتحی تاکید کرد: با شایستگی های تیم ایلام و حضور بازیکنان این رشته در اردوهای مختلف، پیش بینی می شود از تیم اعزام شده ایلام در بخش آقایان به مسابقات قهرمانی کشور حداقل 2 نفر از ورزشکاران ایلامی انتخاب شوند.
200 ورزشکار در رشته دو و میدانی در 2 بخش آقایان و بانوان در استان ایلام فعالیت دارند.
دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی دو و میدانی در ورزشگاه تخصصی آفتاب انقلاب تهران با حضور مهدی عنایتی از ایلام و عباس فتحی بعنوان مربی تیم ملی برگزار شد.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.