به گزارش ایرنا مجمع انتخابات هیات جودو، کوراش و جوجتسو استان همدان به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و حضور امیرحسین سیاحی دبیر کل فدراسیون جودو برگزار شد.
در این مراسم محمدغلامی، جواد بیات ، فتح الله فریدی وثوق و علی کریمی چهار نامزد انتخابات بودند و در نهایت سرهنگ علی کریمی از مجموع 16 رای موفق به کسب 10 رای شد.
همچنین فتح الله فریدی وثوق دیگر کاندیدای این مجمع نیز 6 رای کسب کرد.
سرهنگ علی کریمی هم اکنون مسئول ورزش سپاه انصارالحسین (ع) همدان است.
پیش از این جلال نصرپور به مدت چهار سال سکان ریاست هیات جودو، کوارش و جوجیستیو استان همدان را برعهده داشت که بنا به دلایلی حاضر به ادامه فعالیت در این رشته نشد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این آیین با بیان اینکه مدال آوری ورزش همدان در میادین بین المللی به نسبت سال های گذشته کم نظیر بوده است اظهار کرد: 84 مدال رنگارنگ در 9 ماهه نخست امسال توسط ورزشکاران همدانی در میادین بین المللی کسب شده که به نسبت سال های اخیر از رشد قابل توجهی برخوردار است.
به گزارش ایرنا رسول منعم بیان کرد: این تعداد مدال بین المللی در 23 رشته ورزشی به دست آمده که به نسبت تنوع در رشته های مختلف نیز حایز اهمیت است.
وی با تمجید از عملکرد ورزش جودو استان در میادین بین المللی، خاطرنشان کرد: همدان ظرفیت بالایی در رشته جودو دارد و حمایت مسئولان فدراسیون، پیشکسوتان و همچنین برخورداری از خانه اختصاصی جودو در همدان زمینه پیشرفت بیشتر این رشته را مهیا کرده به طوریکه همواره در عرصه های کشوری و فراملی جزو مدعیان بوده است.
منعم بیان کرد: هم اینک در بخش کاتا و نیز بانوان قطب اصلی کشور به شمار می رویم که باید این روند روبه رشد در دوره جدید ریاست هیات تداوم یابد.
وی با بیان اینکه مجمع انتخاباتی هیات جودو همدان یکی از مجامع پویا استان در سال های گذشته بوده است گفت: حضور چهار کاندیدا در این مجمع نشان از حس تعهد و مسئولیت پذیری این افراد نسبت به جودو استان دارد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید حمایت های بسیار مطلوبی در راستای توسعه ورزش در ابعاد قهرمانی و همگانی داشته است، گفت : امروزه ورزش همدان با توسعه زیر ساخت ها و همدلی در مدیران و تلاش هیات های ورزشی در اکثر رشته ها صاحب جایگاه و دارای عنوان است.
وی بیان کرد: همچنین با وجود زیر ساخت های مناسبی که در سال های گذشته فراهم شده، ورزش استان در سطح مطلوب آمادگی میزبانی مسابقات و اردوهای تیم ملی در رشته های مختلف را دارد و امسال نیز چندین میزبانی مهم کشوری را برگزار کردیم.
جودو همدان در حال حاضر دارای یک هزار ورزشکار سازمان یافته است.
همدان در جودو بانوان و نیز کاتا جودو آقایان جزو برترین های کشور است.
از ابتدای امسال تاکنون این استان در سطوح ملی و بین المللی بیش از 30 مدال رنگارنگ در رده های سنی مختلف کسب کرده است.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده:زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.