معاون امور استان‌های صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه جشن اتمام پوشش دیجیتال را در استان زنجان برگزار می‌کنیم، گفت: ۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان اعتقادات جوانان کشور را نشانه گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی دارابی امروز در مراسم رونمایی از 100 پروژه فنی، عمرانی، تولیدی، صداوسیمای مرکز زنجان، اظهار کرد: آبادانی کشور در سایه هدایت‌های امام راحل و در حال حاضر با رهبری مقام معظم رهبری ممکن شده است.

وی با بیان اینکه جشن اتمام پوشش دیجیتال را در استان زنجان برگزار می‌کنیم، ادامه داد: حماسه ای که مردم در روزهای هشتم و یازدهم محرم خلق می کنند جهانی شده است.

این مقام مسوول از مراسم هشتم محرم در زنجان به عنوان ابررسانه‌ای در جهان یاد کرد و گفت: در محرم چشم جهانیان به عزاداری زنجانی ها دوخته می شود.

دارابی با اشاره به فعالیت 250 شبکه ماهواره ای فارسی زبان ادامه داد: دشمنان اعتقادات و باورهای جوانان کشور را نشانه گرفته‌اند.

معاون امور استان‌های صداوسیما با اشاره به فشارهای سیاسی و اقتصادی دشمنان علیه ایران خاطرنشان کرد: باید مشکلات موجود آسیب‌شناسی و نسل جدید انقلاب از کارنامه انقلاب دفاع کند.

این مقام مسوول با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران با اقتدار پیش می‌رود، ادامه داد: باید از دهه فجر که فصل تجدید قوای انقلاب است برای بیان دستاوردهای نظام استفاده کرد.

دارابی با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی منافع استکبار را تعطیل کرده، افزود: تلاش دشمنان برای ناکارامد نشان دادن نظام همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.