به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی متین شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت دهه فجر در مسجد جامع شناط ابهر، با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک چهلمین بهار انقلاب اسلامی، افزود: امروز باید به مردم بگویم که چگونه انقلاب را تا امروز حفظ کرده‌ایم و مسئولان بدانند که نهضت خدمت رسانی باعث حفظ انقلاب می شود.
وی اظهار کرد: دشمنان خارجی نمی توانند به انقلاب ضربه بزنند این ضعف های داخلی است می تواند به انفلاب ضربه بزند.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) خاطرنشان کرد: وجه تمایز کشور ما با دیگر کشورهای منطقه ماهیت اسلامی بودند آن است و هدف دشمنان این است که ماهیت اسلامی انقلاب را حذف کنند و کشور ما مانند افغانستان، پاکستان و سوریه شود.
وی با اشاره به اغتشاشات اخیر یادآور شد: دشمن می داند برای حذف ماهیت اسلامی انقلاب، ابتدا باید ولایت فقیه را حذف کند و در اغتشاشات اخیر دشمنان برنامه ریزی کرده بودند مردم تا 22 بهمن علیه گرانی و بیکاری شعار بدهند و در 22 بهمن شعارهای ضد ولایت فقیه و جمهوری اسلامی بدهند و مردم فهمیدند که رهبری و انقلاب نشانه است و گرانی و بیکاری بهانه، توطئه دشمنان را خنثی کردند.
حجت الاسلام متین تصریح کرد: در حوادث اخیر وقتی مردم بصیر ابهر دیدند که برخی به رهبری و آرمان های انقلاب ‌بصورت مفهومی و شعاری جسارت می کنند به خیابان ها آمدند و این اغتشاشات را محکوم کردند و بار دیگر از رهبری و انقلاب حمایت و اثبات کردند که مردم ابهر مردم ولایت مدار هستند.
وی بیان کرد: انقلاب به برکت قرآن، رهبری و حضور مردم به پیروزی رسید و آسیب شناسی جریان انقلاب مبین این است که هر زمان دشمن به رهبری و ولایت فقیه جسارت کرد مردم باید برخورد قاطعانه با آنان داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) با اشاره به اینکه ما باید لیاقت حفظ انقلاب را داشته باشیم افزود: انقلاب با یاری خداوند به پیروزی رسید و اگر کمک خداوند نبود محال بود که بتوانیم انقلاب را به وجود آورده و حفظ کنیم که مصداق بارز کمک خداوند در حفظ انقلاب حادثه طبس است که امام (ره) فرمودند شن و ماسه در طبس سربازان خداوند بودند.
وی تاکید کرد: انسانی که دلش با خدا باشد ترسی به دل راه نخواهد داد امروز شاید تجهیزات دشمنان در مقابل تجهیزات ما پیشرفته باشد اما چون دل آن ها با خدا نیست جرات حمله ندارند همان گونه که رژیم طاغوت تا بن دندان مسلح و حمایت آمریکاهایی را داشت اما مردم دست خالی بدون هیچ ترسی در مقابل آن ایستادند و با الهام از فرمان امام (ره) شاه را بیرون راندند.
حجت الاسلام متین با اشاره آیه دوم سوره حشر، بیان کرد: امروز آمریکایی ها از ایران می ترسند چرا که تحلیلگران نظامی آمریکایی گفته اند هر کسی در آمریکا فکر کند درجنگ با ایران به پیروزی می رسد باید آن فرد را در تیمارستان بستری کرد.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.