به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی روز پنج شنبه در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان استان قزوین با وی که در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد،افزود: منشاء پیداش انقلاب،اتفاقات، بسترها و فرصت های این رویداد که موجب شکل گیری این پدیده بی بدیل شد به امام راحل،عاشورا و غدیر و بعثت رسول گرامی اسلام باز می گردد.
وی اضافه کرد: آیات قرآنی از دیگر بسترهای شکل گیری انقلاب اسلامی هستند و مردمی که زیر یوغ کفر و طاغوت استخوان خرد می کردند این آیات و روایات را سرلوحه کار و هدف خود قرار داده بودند.
حجت الاسلام و المسلمین عابدینی خاطر نشان کرد: رهبری و رهنمودهای امام راحل نیز موجب شد تا رژیم ستم شاهی فرو بریزد و انقلاب اسلامی به پیروزی دست یابد.

**باید در تجدید بیعت با ولی امر مسلمین ثابت قدم باشیم
رییس شورای تبلیغات اسلامی استان قزوین نیز در این دیدار با تسلیت ایام فاطمیه و با تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی افزود: این گونه دیدارها به معنی تجدید بیعت با ولی امر مسلمین و مقام ولایت است که در استان ها با نماینده ولی فقیه صورت می گیرد و باید تلاش کنیم در این پیمان ثابت قدم بمانیم.
حجت الاسلام و المسلمین علی قابل افزود: باید تلاش شود در همه مراسم های دهه فجر حضور پررنگی داشته باشیم تا دشمن با مشاهده این حضور حداکثری نا امید شود.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.