به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلین سید علیرضا عبادی روز پنجشنبه در دیدار استاندار، مدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی به مناسبت آغاز دهه فجر افزود: نباید اجازه داد چه در دنیای امروز و چه آخرت دیگرانی گوی سعادت را ببرند و ما که در کشور اهل بیت (ع) هستیم از قافله عقب بمانیم.
وی گفت: ما در نقطه ای از تاریخ قرار داریم که گذشته و آینده ای دارد، دنیا محل آزمایش است و همه ما به این منظور خلق شده ایم چرا که زندگی تکرار نمی شود.
وی بیان کرد: وقتی یاد مظلومیت های اهل بیت (ع)، صحنه کربلا و از این قبیل مسایل می افتیم، هر انسان با وجدانی حتی غیرمسلمان نسبت به حقانیت حق اهل بیت (ع) آرزو می کند کاش در کربلا می بود.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی افزود: همیشه افراد در تاریخ آرزوی بودن در زمان قدیم یا آینده را دارند مانند اکنون که اکثرا آرزو می کنند تا جزو یاران امام زمان (عج) باشند.
وی عنوان کرد: اینها نقاط تاریک نیست بلکه جریان تاریخ است به این معنا که در جریان تاریخ می توان آرمان ها را نسبت به گذشته یا آینده تحقق بخشید، چون در اختیار ماست.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه حق و باطل تاریخ لازم ندارد گفت: همانطور که در روایت آمده، همه روزها عاشورا و همه ماه ها محرم است.
وی افزود: ما اکنون در مقطعی از زمان هستیم که پیامبران و ائمه (ص) نسبت به آن هشدار داده بودند و اگر کسی بتواند در چنین مقطعی بر حق پا برجا بماند نمره او بدون شک بالاتر از کسی است که در زمان ظهور حضرت مهدی (عج) باشد.
وی به جریان های پیش آمده جهان اسلام توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: بدانید که همه این جریان ها به ویژه جریان های 100 سال اخیر در اخبار و تفاسیر و روایات گذشته بیان شده است.
امام جمعه بیرجند ادامه داد: در روایات زیادی از شیعه و سنی نقل شده مردمی از قم حرکت کرده و انقلابی به پا خواهند کرد که در نهایت آنچه رقم بخورد پیروزی خواهد بود.
وی گفت: در برهه ای از زمان بسر می بریم که باید از خواب غفلت بیدار شده، زندگی و سعادت خود را با حزب، گروه، تهمت و دروغ گره نزنیم، مستقل فکر کنیم و خود را به جریانات نفروشیم.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7557*3028
خبرنگار: رقیه محمدی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.