به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان، افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی هویت ایران به فرهنگ و اصول اخلاقی غرب گره خورده بود و بسیاری در آن دوران مسیر توسعه و بالندگی را در غربگرایی می دانستند.
وی ادامه داد: امام راحل اما با سازماندهی نهضت انقلاب اسلامی هویت اسلامی و شخصیت استقلال طلبی را برای مردم به ارمغان آوردند و یکی از وظایف اصلی مدیران در شرایط کنونی، صیانت از این هویت مقدس و ارزشمند است.
امام جمعه اراک اظهار کرد: هویت اسلامی و انقلابی برای ملت ایران استقلال و عزت به ارمغان آورد و تحت هیچ شرایطی نباید این هویت ارزشمند را از دست بدهیم.
وی گفت: دشمنان نظام اسلامی با بهره گیری از فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و ماهواره ای در صدد تخریب هویت اسلامی و انقلابی ملت ایران به خصوص جوانان و نوجوانان برآمده اند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به مشارکت دستگاه های اجرایی در اسکان موقت و دائم زلزله زدگان غرب کشور گفت: منابع موجود باید به بهترین شکل ممکن و بر اساس اولویت بندی های کارشناسانه هزینه شود.
وی گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و کاهش برودت هوا در منطقه سرپل ذهاب، باید اسکان موقت زلزله زدگان در اسرع وقت انجام شود و برای اسکان دائم هموطنانمان نیز برنامه ریزی های کاربردی و کارشناسی تدوین شود.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: بسیاری از نقاط کشور در مناطق زلزله خیز قرار دارند بنابراین ایمن سازی بناهای جدید و مقاوم سازی بافت های فرسوده شهری و روستایی باید در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.
وی اظهار کرد: طرح های تفصیلی روستایی باید با نوسازی، بهسازی و مقاوم سازی همراه باشد چرا که در غیر این صورت در هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی خسارت های جبران ناپذیری بر کشور وارد می شد.
درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر 2 هفته یکبار روزهای چهارشنبه در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار می شود.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.