به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر، با اشاره به سی ونهمین سالگرد ورود امام خمینی (ره) به کشور، افزود: امروزه باید درباره انقلاب اسلامی چند نکته مهم را مورد توجه قرار دهیم که نکته اول ضرورت بازخوانی حقایق تاریخ انقلاب اسلامی و یادآوری آثار و برکات مادی و معنوی آن است.
وی یادآورشد: بازگشت عزت به کشور ایران و ملت، همراه با استقلال و رهایی از بردگی قدرتهای ظالم ایران را بر بام عزت جهانی قرار داده است.
رحیمی اظهار کرد: در بیان ذلت و خواری و بردگی آن‏ روزها متاسفانه کمتر سخن گفته می‏شود در حالی ‏که در سطح کشور حدود 60 هزار مستشار آمریکایی جولان می ‏دادند و برای غارت ثروت ملی ایران از یکدیگر سبقت می ‏گرفتند و از این گذشته برای حضورشان در ایران حق توحش نیز دریافت می ‏کردند.
امام جمعه ابهر تصریح کرد: در آن دوران تنها سران و عوامل رژیم و وابستگان به شاه از همه‏ چیز برخوردار بودند و توده ملت به ‏دور از کمترین امکاناتی به امید نجات از خفقان و ظلم و چشیدن طعم آزادی لحظه‏ شماری می‏کردند.
وی یادآور شد: در درک واقعیت اقتدار ما همین بس که ملت ایران در 4 دهه مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی اسرائیل، بارها و بارها در عرصه‏ های مختلف، بینی دشمن را به خاک مالیده و به فضل الهی نصرت جبهه حق را به رخ دنیا کشیده است.
حجت الاسلام رحیمی تاکید کرد: آنچه در این ‏راستا لازم به یادآوری است، نقل واقعیت های تاریخ برای نسل جوان است، نسلی که باید به مجاهدات و مبارزات پدران و پیشینیان خود افتخار کند چرا که این روزها یکی از اهداف دشمنان ملت ایران، تحریف تاریخ انقلاب و وارونه جلوه دادن آن است.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.