به گزارش ایرنا، استاندار زنجان روز شنبه در نخستین جلسه هماهنگی ستاد این مسابقات، افزود: برای برگزاری هرچه بهتر این رقابت ها باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود بهره گرفت و به همین منظور همه دستگاه های ذیربط باید پای کار آیند.
اسدالله درویش امیری افزود: این مسابقات در چهلمین بهار انقلاب اسلامی برگزار می شود و می تواند به همبستگی ها کمک کند.
وی اظهار کرد: در این رقابت ها که از 16 بهمن امسال به مدت چهار روز برگزار خواهد شد، نمایندگان 15 کشور خارجی حضور خواهند داشت و این فرصت خوبی برای شناساندن و معرفی استان زنجان و ایران است.
درویش امیری با بیان اینکه این مسابقات از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و می تواند در رشد و توسعه هرچه بهتر و بیشتر این رشته ورزشی، نقش موثری داشته باشد افزود: این پیکارها در اقتصاد و فرهنگ زنجان نیز تاثیرگذار خواهد بود و به حتم می تواند ظرفیتها و قابلیت های بدمینتون زنجان را به منصه ظهور گذاشته و شور و نشاط در میان مردم به ویژه جوانان ایجاد کند.
استاندار زنجان گفت: برای برگزاری هرچه بهتر بیست و هفتمین دوره رقابت های بین المللی بدمینتون فجر، باید کمیته های پیشنهادی هرچه زودتر شکل بگیرد تا مسابقات به شکل مطلوب و شایسته آغاز و به پایان برسد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان نیز گفت: برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات باید از تمام ظرفیت ها و امکانات دستگاه ها و شرکت ها بهره گرفته شود.
سیدبیوک موسوی به شکل گیری هرچه زودتر کمیته های مربوطه تاکید کرد و افزود: وقت بسیار تنگ است و فرصت چندان زیادی تا آغاز مسابقات نیست.
وی اظهار کرد: این مسابقات به حتم موجب رشد و رونق ورزش و شور و نشاط در زنجان خواهد شد و از افرادی که برای برگزاری هرچه مناسب و مطلوب تر این رقابت ها تلاش می کنند تشکر و قدردانی می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: 15 کشور خارجی از قاره های مختلف جهان در این دوره از رقابت های بین المللی فجر ایران حضور خواهند داشت و این فرصت خوبی برای شناساندن توانمندی های گردشگری و فرهنگی زنجان است.
علی خلیلی چیچکی به تاثیرات مثبت اقتصادی و رشد و توسعه ورزش بدمینتون این مسابقات در زنجان اشاره کرد و افزود: باید از این فرصت مهم در معرفی ورزش بدمینتون چه از بعد همگانی و چه قهرمانی، استفاده مطلوب کرد.
وی با بیان اینکه برگزاری این پیکارها می تواند در ایجاد شور و نشاط در دیگر برنامه های دهه مبارک فجر در زنجان اثرگذار باشد اظهار کرد: تلاش می شود تا در فرصت باقیمانده، کمیته هایی مختلفی چون 'پشتیبانی، تشریفات، پزشکی، فرهنگی، حمل و نقل، تبلیغات و اطلاع رسانی، فنی و امنیتی' تشکیل شود تا مسابقات به شکل آبرومندانه و در شان مردم زنجان و ایران برگزار شود.
خلیلی چیچکی، افزود: علاوه بر این مسابقات، اردوی تیم ملی بانوان بزرگسال و جوان با حضور 25 نفر، اردوی جوانان در بخش مردان با حضور 12 نفر، اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز با حضور 12 بازیکن و کمپ پیشرفته 'AOP'، برگزار خواهد شد.
به گفته رئیس هیات بدمینتون استان زنجان کمپ پیشرفته AOP از 5 تا 14 بهمن زیر نظر 'محمد اندی' معاون توسعه بدمینتون آسیا و مربی این کمپ از کشور اندونزی در آکادمی بین المللی بدمینتون زنجان تشکیل می شود.
محمود انصاری افزود: ورزشکاران حاضر در کمپ پیشرفته AOP در زنجان در این مدت با روش های نوین این رشته ورزشی بیش از پیش آشنا خواهند شد تا روند توسعه بدمینتون غرب آسیا شتاب گیرد.
وی اظهار کرد: کمپ حرفه ای تمرینی AOP که در ارتقای سطح دانش و تجربه بازیکنان حاضر، بسیار تاثیرگذار خواهد بود در 2 بخش بانوان و مردان در 2 سالن تمرینی مجزا و در 2 نوبت صبح و بعدازظهر برپا خواهد شد و 16 بدمینتون باز (هشت مرد و هشت زن) از ایران و کشورهای اردن، سوریه و عراق در کمپ پیشرفته(AOP) حضور خواهند داشت.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.