به گزارش ایرنا، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در آئین افتتاح این مرکز که با حضور سید بیوک موسوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و مسیح الله سلطانی مدیرکل اجتماعی استانداری زنجان برگزار شد، گفت: تمام تلاش فدراسیون این است که تمام استان ها از امکانات موجود بهره مند شوند و بر همین اساس سیاست تمرکززدایی را در پیش گرفته است.
دکتر غلامرضا نوروزی افزود: باید ورزشکاران تمام استانها از امکانات و خدمات پزشکی ورزشی برخوردار شوند تا با فکری آسوده به ورزش مورد علاقه خود بپردازند.
وی تصریح کرد: مکان مرکز پزشکی ورزشی زنجان به صورت اجاره ای است و فدراسیون کمک خواهد کرد تا این مرکز در مکانی دائمی به فعالیت های خود ادامه دهد.
نوروزی افزود: این مرکز می تواند با ارایه خدمات مطلوب و مناسب، مشکلات درمانی و فیزیوتراپی ورزشکاران را برطرف کند و این فدراسیون نیز هرچند در تامین وسایل فیزیوتراپی کمک هایی را کرده است اما برای ارایه خدمات بهتر و بیشتر تکمیل تجهیزات، آماده یاری رسانی بیشتری نیز می باشد.
وی تصریح کرد: تمام تلاش فدراسیون این است که همه استان ها به لحاظ ارایه خدمات پزشکی ورزشی توانمند شوند و در بحث استفاده از مکمل ها نیز دانش افزایی کنیم تا اطلاعات ورزشکاران در این خصوص افزایش یابد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: امروز علم در ورزش یکه تازی می کند و اگر این مقوله مهم علمی تر شود به حتم فخرآفرینی ها و رشد و شکوفایی ها نیز بیشتر خواهد شد.
علی جوان افزود: باید آسیب های ورزشی به کمتر از یک درصد برسد که این نیز نیازمند داشتن برنامه و علمی شدن ورزش است.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری **انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.