سیدبیوک موسوی، روز سه شنبه در دومین جلسه شورای عالی ورزش استان زنجان که در سالن پیامبراعظم استانداری زنجان برگزار شد، افزود: هزینه در ورزش، سرمایه گذاری است و اگر در این مقوله مهم و اثربخش در سلامت افراد و جامعه، سرمایه گذاری شود می توان تا حدودی جلوی آسیب های اجتماعی را گرفت.
وی اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت ها و امکانات استان در رشد و توسعه ورزش زنجان که ورزشکارانش حرف های زیادی برای گفتن در میادین کشوری و برون مرزی دارند بهره گرفت.
موسوی با بیان اینکه امکانات ورزشی زنجان با استانهایی چون آذربایجانشرقی و تهران، یکسان و قابل قیاس نیست و به لحاظ توانمندی های مالی و اقتصادی جزو استان های متوسط به پائین است، افزود: باید از کسانیکه که در رشد و توسعه ورزش این استان متحمل زحمات فراوان می شوند و با امکانات محدود بزرگترین دستاورد و فخرآفرینی را نصیب استان می کنند جای تقدیر دارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، میزبانی رویدادهای مهم ورزشی را برای رشد و توسعه و شناساندن و معرفی استان زنجان، بسیار خوب دانست و گفت: برگزاری مسابقات بین المللی می تواند در ایجاد زیرساخت های ورزشی نیز بسیار موثر باشد.
موسوی به برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر در زنجان اشاره کرد و افزود: تمام دستگاهها و نهادها باید همراهی و کمک کنند تا این مسابقات به نحو احسن و به شکل آبرومندانه برگزار شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: باید از تمام امکانات، ظرفیت ها و پتانسیل های بخش های مختلف، برای رشد و توسعه ورزش زنجان بهره گرفت.
علی جوان برگزاری جلسات شورای عالی ورزشی استان زنجان را بسیار مهم و تاثیرگذار خواند و افزود: نخستین جلسه شورای عالی ورزش این استان که تیر ماه امسال برگزار شد هفت مصوبه داشت که تمام مصوبات اجرایی شد و برای پیشبرد اهداف و برنامه ها، کمیته های مختلف تخصصی نیز شکل گرفت.
وی 'اعلام برنامه ها و نیازهای برگزاری بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر در زنجان، تشکیل ستاد بازی های آسیایی 2018 'جاکارتا' اندونزی و گزارش کار از برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت در سال 96' را سه دستور دومین جلسه شورای عالی ورزش استان زنجان، ذکر کرد.
جوان با بیان اینکه میزبانی مسابقات بین المللی بدمینتون در زنجان باید به فال نیک گرفته شود، افزود: شناساندن توانایی های گردشگری و فرهنگی و ظرفیت های موجود استان به میهمانان، ارتقا سطح کیفی و کمی ورزش زنجان، شناسایی نقاط ضعف و قوت در برگزاری مسابقات فرا ملی و همچنین ایجاد شور و نشاط و حس همدلی در ایام الله دهه مبارک فجر، از مزیت های میزبانی این رقابت ها بوده و هزینه آن نیز به صورت تقریبی 230 میلیون تومان برآورد شده است.
وی به بازیهای آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا نیز که نیمه نخست سال آینده برگزار خواهد شد اشاره و اظهار کرد: تلاش می شود تا ورزشکاران مطرح زنجان با توانمندی بهتر و بیشتری در این مسابقات حاضر شوند.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری **انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.