ابراهیم قاسمی روز چهارشنبه در جلسه کمیته مراسم ستاد بزرگداشت دهه فجر استان افزود: این نمایشگاه کتاب به نوعی یک نمایشگاه تخصصی نیز محسوب می شود که در آن کتاب های استان شناسی و نیز منابع مرتبط با تاریخ انقلاب اسلامی در کنار کتاب های عمومی در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: این نمایشگاه کتاب از 12 تا 22 بهمن در محل فرهنگسرای امام خمینی(ره) دایر می شود.
قاسمی با بیان اینکه مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه های فاخری را برای گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نظر گرفته است، افزود: اکران آثار سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در زنجان همزمان با برگزاری این رویداد مهم هنری در کشور از دیگر برنامه های برجسته در ایام دهه فجر در استان است.
معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری جشن انقلاب در سطح همه شهرستان های استان خبر داد و گفت: در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد به ویژه در مناطق روستایی برنامه های متنوعی برای بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی پیش بینی شده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 340 باب کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد استان زنجان فعال هستند که 60 درصد آنها در مناطق روستایی قرار دارند.
قاسمی افزود: دیدار با پیشگامان انقلاب اسلامی و خانواده های نمونه در عرصه های فرهنگی، قرآنی و علمی، برگزاری مسابقه کتاب خوانی و نمایشگاه عکس با موضوع انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های پیش بینی شده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای بزرگداشت سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی است.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.