معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران تاکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند که ساعات کار کارمندان دولتی را 44ساعت در هفته را طی شش روز تنظیم نمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،حسن خیریانپورصبح امروز در دوازدهمین جلسه شورای اداری مازندران که با حضور معاون اقتصادی وزرات اقتصاد و دارایی برگزار شد با تشریح راه اندازی سامانه دادور اظهار کرد:این سامانه شکایات متقاضیان دریافت مجور را ثبت و پیگیری می کند.

 وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مرکز ملی پایش مجوزهای کسب و کار، از آماده سازی و راه اندازی سامانه های دادور برای تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار خبر داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع مازندران با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر گفت: بر این اساس انتظار داریم که فرمانداران و شهرداران در هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های مربوط به این دهه مانند فضاسازی، تبلیغات و آذین‌بندی کوشا باشند.

وی همچنین به افتتاح پروژه‌ها و طرح‌ها در دهه فجر اشاره کرد و گفت: با توجه به تأکید استاندار و پیگیری‌های معاونت عمرانی، لازم است که فرمانداران و شهرداران استان نسبت به جمع‌بندی و اعلام پروژه‌های قطعی اقدام کنند.

خیریان‌پور بر برگزاری باشکوه راهپیبمایی 22 بهمن نیز تأکید کرد.

وی با اشاره به ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: طبق این ماده قانون تمام دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند که ساعات کار کارمندان دولتی را 44ساعت در هفته را طی شش روز تنظیم نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی ووتوسعه استانداری مازندران افزود: بر اساس رأی دیوان عدالت اداری، تعطیلات غیر از تعطیلات رسمی مغایر قانون است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.