رضا رضایی رورز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پیش فروش بن کارت تخفیف نمایشگاه کتاب تا 29 مهر ماه ادامه دارد.
وی افزود: افرادی که موفق به پیش خرید این بن ها نشوند، می توانند در ایام برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه ها از بانک عامل نسبت به تهیه بن کارت تخفیف اقدام کنند.
رضایی گفت: نمایشگاه کتاب استان از سوم تا هشتم آبان ماه در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد دایر می شود و از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 21 برای بازدید عموم و علاقه مندان فعالیت دارد.
وی با بیان اینکه کتاب ها در این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف عرضه می شد گفت: 20 درصد از این میزان تخفیف با عرضه بن خرید کتاب داده می شد و غرفه داران و ناشران نیز کتاب های خود را با تخفیف 10 درصد و بعضا بیشتر در اختیار مردم قرار می دهند.
وی اظهار کرد: برای تسهیل در خرید بن های تخفیف خرید کتاب و صرفه جویی در وقت، علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.icfi.ir نسبت به خرید بن کارت کتاب اقدام کنند.
معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: برای دریافت بن کارت با همراه داشتن کارت دانشجویی یا طلبگی معتبر، کارت ملی یا شناسنامه و یا مدارک معتبر و شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه به شعبه بانک شهر مستقر در نمایشگاه در ایام نمایشگاه مراجعه نمایید. مدارک دیگر مانند گواهینامه مورد قبول نیست.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.