فرشته آل نبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کار پیش فروش این بن ها از روز گذشته آغاز شده و تا 21 مهر ماه ادامه دارد و کسانی که موفق به پیش خرید این بن ها نشوند، می توانند در ایام برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه ها از بانک عامل (بانک شهر) نسبت به تهیه بن کارت تخفیف اقدام نمایند.
وی با اشاره به تخفیف 20 درصدی بن های خرید کتاب در این نمایشگاه تصریح کرد: این تخفیف به غیر از تخفیف غرفه ها و ناشران است و برخی از غرفه داران و ناشران نیز کتاب های خود را با تخفیف 10درصد و بیشتر در اختیار مردم قرار می دهند.
وی یادآور شد: بن کارت های تخفیف در اختیار دانشجویان، طلاب، اساتید، اعضای هیات علمی، مدرسان حوزه و سایر اشخاص حقیقی با ارائه کارت شناسایی معتبر و مقادیر مشخص که بزودی اعلام می شود، قرار خواهد گرفت.
آل نبی گفت: این نمایشگاه از 25 تا 30 مهر به مدت 6 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان، از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای فرهنگ عمومی، بانک شهر و شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همه روزه از ساعت 9 تا 12 و 15.30 تا 21 برای بازدید عموم و علاقه مندان دایر است.
وی اظهار کرد: به منظور تسهیل در امر خرید بن های تخفیف خرید کتاب و صرفه جویی در وقت و ارائه خدمات بهتر، علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.icfi.ir نسبت به خرید بن کارت کتاب اقدام کنند.
3014/1860
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.