مهرداد ستاره روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آمار موجود هفت نفر در این مدت بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده اند که این میزان در مدت مشابه سال گذشته چهار نفر بوده است.
مدیرکل پزشکی قانونی زنجان خاطرنشان کرد: مرگ های ناشی از مصرف روان گردان ها و انواع مواد مخدر در زنجان تا پایان آذر امسال، نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش 30 درصدی داشته است.
امسال 25 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر و در مدت مشابه سال گذشته 36 نفر به این عدلت فوت کرده اند.
ستاره تصریح کرد: تعداد جان باختگان ناشی از گاز گرفتگی در استان طی این مدت، نسبت به مدت مشابه سال 95، 53 درصد کاهش یافته است.
بر اساس آمار موجود 6 نفر امسال و 13 نفر سال گذشته بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده اند.
مدیرکل پزشکی قانونی زنجان اظهار داشت: تعداد فوت شدگان ناشی از سوختگی در زنجان طی این مدت، نسبت به مدت مشابه پارسال 43 درصد کاهش داشته است.
بر پایه آمار موجود تعداد 9 نفر در سال جاری، همچنین در مدت مشابه سال 95، تعداد 16 نفر بر اثر سوختگی فوت شده اند.
ستاره تعداد فوتی های ناشی از تصادفات در این استان را طی سال جاری 177 نفر اعلام کرد و از کاهش 11.5 درصدی این آمار در مقایسه با 9 ماهه سال قبل خبر داد.
مدیرکل پزشکی قانونی زنجان خاطرنشان کرد: بیش از 367 نفر مصدوم ناشی از سانحه حین کار، 8 هزار و 178 نفر مصدوم در نزاع و 5 هزار و 129 نفر مصدوم تصادفی، در پزشکی قانونی استان زنجان در این مدت معاینه شده اند.
مجموع افراد معاینه شده در پزشکی قانونی طی سال جاری بیش از 27 هزار مورد و آمار مدت مشابه در سال گذشته نزدیک 24 هزار مورد بود.
3216/ 6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.