مهرداد ستاره روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آمار موجود 22 نفر تا انتهای آبان امسال و در مدت مشابه سال گذشته 32 نفر بر اثر مواد مخدر و روان گردان فوت کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: تعداد جان باختگان ناشی از گازگرفتگی در زنجان در این مدت، نسبت به مدت مشابه پارسال 66 درصد کاهش یافته است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان تاکید کرد: بر اساس آمار موجود چهار نفر امسال و 12 نفر سال گذشته بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده اند.
وی اظهار کرد: تعداد فوتی های ناشی از سوختگی در زنجان طی این مدت، نسبت به مدت مشابه پارسال 43 درصد کاهش داشته است.
ستاره گفت: بر پایه آمار موجود تعداد 9 نفر در سال جاری، همچنین در مدت مشابه سال 95، تعداد 16 نفر بر اثر سوختگی فوت شده اند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان تعداد فوتی های ناشی از تصادفات در این استان را طی سال جاری 155 نفر اعلام نمود و از کاهش 18 درصدی این آمار در مقایسه با هشت ماهه سال قبل خبر داد.
وی اظهار کرد: بیش از 320 نفر مصدوم ناشی از سانحه حین کار، 7 هزار و 524 نفر مصدوم در نزاع و 4 هزار و 735 نفر مصدوم تصادفی، در پزشکی قانونی استان زنجان طی این مدت معاینه شده اند.
مجموع افراد معاینه شده در پزشکی قانونی طی سال جاری بیش از 26 هزار مورد و آمار مدت مشابه در سال گذشته نزدیک 24 هزار مورد بود.
3216/ 8068
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.