مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در ادامه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه میزان کمک زنجانی‌ها به هم وطنان زلزله‌زده در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی تاکنون به ۵میلیارد و ۱۴۲ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش  ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان، هدایت صفری از ادامه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این استان به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: کمک‌های غیر نقدی خیران به زلزله‌زدگان کرمانشاه در اولین فرصت به این استان ارسال‌شده و کمک‌های نقدی نیز برای کمک به ساخت مسکن در مناطق زلزله‌زده برای نیازمندان هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از آغاز جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه خیران زنجانی تاکنون بیش از 5 میلیارد 142 میلیون تومان به آسیب دیدگان زلزله کمک کرده‌اند، افزود: از مجموع کمک‌های جمع‌آوری‌شده برای زلزله‌زدگان کرمانشاه 4 میلیارد و 864 میلیون تومان در قالب کمک‌های غیرنقدی بوده است.

صفری ادامه داد: کمک‌های نقدی خیران زنجانی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه نیز از ابتدای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به آسیب دیدگان زلزله بیش از 277 میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌شده است 100 واحد مسکونی برای آسیب دیدگان از زلزله استان کرمانشاه با مشارکت خیران زنجانی احداث شود، گفت:امیدواریم با فضاسازی مناسب در استان زنجان و مشارکت اقشار مختلف مردم برای ساخت مسکن مقاوم برای زلزله‌زدگان استان کرمانشاه، نوع‌دوستی و همدلی مردم استان زنجان را در کمک به هم‌وطنان زلزله‌زده استان کرمانشاه به‌خوبی به تصویر بکشیم.

صفری به اعلام آمادگی قهرمانان ورزشی استان به ویژه ملی‌پوشان کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران و قهرمانان کاراته استان به عنوان سفیران امداد برای جمع آوری کمک‌های مردمی افزود: ظرفیت‌های خوبی در استان وجود دارد که تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی مناسب از این ظرفیت‌ها برای مشارکت خیران و مردم فهیم استان استفاده کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.