هدایت صفری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: قهرمانان ورزشی با مشارکت در کارهای خیرخواهانه به منظور رفع مشکلات مردم در کنار جاودانه کردن نام خود، سفیران مهربانی و نیکوکاری در جامعه هستند.
وی اظهار کرد: با همین نگاه بود که مرحوم جهان پهلوان تختی با جمع آوری کمک های مردم در زلزله بوئین زهرا نام خود را در خیرخواهی و جوانمردی جاودانه کرد.
صفری افزود: از ابتدای زلزله کرمانشاه بیش از 2میلیارد تومان کمکهای نقدی و غیرنقدی مردمی خیران زنجانی به استان کرمانشاه ارسال و برنامه ریزی شده با کمک خیران زنجانی 100 واحد مسکونی برای زلزله زدگان کرمانشاه ساخته شود.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ادامه داد: همراهی نخبگان ورزشی این استان با این نهاد در جمع آوری کمک های مردمی برای ساخت مسکن زلزله زدگان کرمانشاه اثر گذاری بهتری را به دنبال دارد.
وی بیان کرد: زمینه توسعه کارهای خیرخواهانه در این استان فراهم بوده و تلاش می شود، با مشارکت خیران زنجانی زمینه ساخت مسکن مناسب برای زلزله زدگان استان کرمانشاه فراهم شود.
به گزارش ایرنا، این 2 ورزشکار نام آور استان ' میثم نصیری و محمد نادری' قهرمانان ملی پوش زنجانی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران با اعلام آمادگی در ارتباط با جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به ساخت مسکن زلزله زدگان استان پرچم دار این کار انسان دوستانه در استان شدند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 22 هزار و 500 خانوار با جمعیت 39 هزار نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار ، 17هزار سالمند ، 3 هزار و 700 دانشجو و دانش ‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.