سرهنگ علی ترکاشوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه کار اسکان موقت روستائیانی که استان البرز معین آن ها شده، به همت بسیج سازندگی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) انجام می شود، اظهار امیدواری کرد که تا قبل از رسیدن فصل زمستان این مرحله به طور کامل به اتمام خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه 8 روستای تحت پوشش استان البرز دارای 1950 نفر جمعیت در قالب 493 خانوار هستند، از مردم و خیرین خواست با توجه به برودت و سرمای هوا در صورتیکه علاقمند به مشارکت در امر امدادرسانی به این مردم هستند، در قالب تهیه و خرید کانکس مشارکت داشته باشند.
وی همچنین به دیگر خدمات بسیج سازندگی و سپاه استان البرز اشاره کرد و گفت: از ابتدای وقوع زلزله منطقه غرب کشور تا کنون با استقرار آشپزخانه و پخت غذای گرم در روستاهای معین البرز، 71 هزار پرس غذای گرم بین آسیب دیدگان توزیع شده و خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی نیز به 550 نفر از اهالی مناطق زلزله زده ارایه شده است.
ترکاشوند افزود: همچنین امروز محموله دوم کمک های خیرین، بازاریان،و تجار البرزی که با همت بسیج اصناف و هماهنگی بسیج سازندگی استان جمع آوری شده، به سمت روستای تپانی دشت ذهاب استان کرمانشاه ارسال شد.
وی بیان داشت: این محموله که توسط 14 تریلر ارسال شده شامل 30 کانکس اسکان موقت و یک کانکس مدرسه بوده است.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.