حسین دشتی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از نیکوکاران اردبیلی همه موجودی بانکی خود را که 2 میلیارد ریال بود برای ساخت مسکن زلزله زدگان استان کرمانشاه اهدا کرد.
وی با بیان اینکه تاکنون خیران استان اردبیل بیش از 25 میلیارد ریال به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کرده اند، اظهار کرد: با توجه به برودت هوای سرد و بارش برف و یخبندان اردبیلی های نیکوکار با تهیه پوشاک گرم و چادر به کمک مردم زلزله‌زده کرمانشاه شتافته‌اند که تا به امروز 13 محموله از کمک‌های مردمی این استان به مناطق زلزله‌ زده ارسال شده است.
وی با اشاره به اینکه در این مدت نیکوکاران اردبیلی همچنین بیش از سه میلیارد و 300 میلیون ریال به‌صورت نقدی برای ساخت، تعمیر و بهسازی مسکن زلزله‌ زدگان کرمانشاهی کمک کرده‌اند، بیان کرد: اهدای کمک‌های خیران این استان به هموطنان زلزله زده ادامه دارد و امیدواریم با کمک مردم ساخت مسکن مناسب برای آسیب دیدگان از این حوادث طبیعی سرعت یابد.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: شماره حساب 9999 نزد بانک ملی به منظور اهدای کمک‌های نقدی به زلزله‌ زدگان استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است و مردم خیر و نیکوکار استان اردبیل می‌توانند وجوه اهدایی خود را برای ساخت مسکن و تهیه اقلام موردنیاز زلزله ‌زدگان به این شماره ‌حساب واریز کنند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.