مسیح الله معصومی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه در چارت سازمانی اغلب شهرداری ها به ویژه در شهرداری زنجان روند کنونی به گونه ای است وقتی یک سرمایه گذار مراجعه می کند، مانند یک ارباب رجوع معمولی با او برخورد می شود.
وی اظهار کرد: برای سرمایه گذار باید فرش قرمز پهن کرد و یکی از برنامه های با اولویت شهرداری زنجان راه اندازی میز خدمت سرمایه گذاری است.
معصومی افزود: شهرداری از سرمایه گذاری خرد و کلان استقبال می کند چرا که توجه به این حوزه می تواند عمران و آبادانی روز افزون را در مناطق مختلف شهر بوجود آورد.
وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته در میز خدمت سرمایه گذاری نمایندگانی از حوزه های متولی امر به ویژه شهرسازی و امور قراردادهای شهرداری حضور دارند و به جای اینکه وقت سرمایه گذار در مراجعه به این بخش ها و فرآیند طولانی مدت بورکراسی صرف شود در همین میز خدمت کارهای لازم در کوتاهترین زمان ممکن ارائه می شود.
شهردار زنجان ادامه داد: از بدو ورود به این شهر و با هدف بررسی میدانی مشکلات شهروندان اتوبوس خدمت راه اندازی شد که طبق برنامه، مدیران و معاونان شهرداری با استقرار در این مکان با شهروندان مناطق ملاقات می کنند.
وی اظهار کرد: برای 30 روز هر ماه برنامه ریزی شده که هر روز یک مدیر با استقرار در اتوبوس خدمت و محله تعیین شده مشکلات و مسائل مردم را در ملاقات های عمومی رصد کرده و گزارش گیری شود.
معصومی خاطرنشان کرد: مدیری که کار نکند با 2 کارت زرد بدون استثنا عزل می شود و در این ارتباط تعارف نداریم و هدف خدمت رسانی مطلوب به شهروندان است.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان سه منطقه شهرداری و 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.