به گزارش ایرنا ، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: میثم نصیری قهرمان ملی پوش در اقدامی ارزشمند مدال های قهرمانی خود را به نفع زلزله زدگان استان کرمانشاه بفروش می رساند و امیدواریم با استقبال خوب خیران زنجانی از این کار خداپسندانه زمینه کمک به ساخت مسکن برای زلزله زدگان استان کرمانشاه از این طریق فراهم شود.
وی اظهار کرد: با هماهنگی انجام گرفته با قهرمانان ملی پوش زنجانی رشته های مختلف ورزشی، پویش انسانیت به منظور جذب مشارکت خیران زنجانی برای کمک به ساخت مسکن زلزله زدگان کرمانشاه راه اندازی شود.
این مسئول ادامه داد: با وقوع زلزله در کرمانشاه با جمع آوری کمک های مردمی از طریق این نهاد زمینه مشارکت اقشار مختلف برای کمک به آسیب دیدگان زلزله فزاهم شد و کمک های غیر نقدی جمع آوری شده بصورت مستمر به مناطق یاد شده ارسال شد.
صفری افزود: کمک های نقدی جمع آوری شده به منظور ساخت مسکن برای زلزله زدگان هزینه می شود و برنامه ریزی شده با مشارکت خیران زنجانی 100 واحد مسکونی برای آنها ساخته شود.
به گزارش ایرنا،پیش از این 2 ورزشکار نام آور استان ' میثم نصیری و محمد نادری' قهرمانان ملی پوش زنجانی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران با اعلام آمادگی در ارتباط با جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به ساخت مسکن زلزله زدگان استان پرچم دار این کار انسان دوستانه در استان شدند.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 90 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.