عضو کمیته آزمون فدراسیون تکواندو کشور گفت: این دوره مربیگری با حضور 41 نفر از تکواندوکاران استان های مختلف کشور از جمله زنجان، اصفهان، مازندران، کردستان، ایلام و البرز، برگزار شد که پس از جمع بندی امتیازات، اسامی قبول شدگان در این دوره مربیگری بر روی سایت فدراسیون قرار خواهد گرفت.
ابوالفضل خدایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 20 نفر از شرکت کنندگان در این دوره مربیگری از زنجان و 21 نفر مابقی نیز از استان های مختلف کشور بودند که نتایج آن تا یک ماه آتی از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد.
وی با بیان اینکه کلاس ها روزانه به مدت هشت ساعت (چهار ساعت صبح و چهار ساعت بعدازظهر) و در مجموع 56 ساعت زیر نظر مدرسان مجرب و توانمند و در سطح مناسب و مورد قبول، تشکیل شد.
به گزارش ایرنا، ناصر باقری از تهران طی روزهای شنبه و یکشنبه، یدالله رضوانی از اصفهان روزهای دوشنبه و سه شنبه، غلامرضا مریدی از کرمانشاه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و رجایی از زنجان نیز در روز جمعه، به عنوان مدرس در این کلاس مربیگری حضور داشتند.
این دوره مربیگری به صورت عملی برگزار شد و هر یک از مدرسان پس از پایان کلاس از شرکت کنندگان آزمون به عمل آوردند و
کلاس های تئوری نیز قبل از برگزاری کلاس های عملی و از طریق ادارات کل ورزش و جوانان استان های خود برگزار شده بود.
به قبول شدگان در این دوره مربیگری، از سوی وزارت ورزش و جوانان و با امضا وزیر و رئیس فدراسیون تکواندو کارت مربیگری درجه سه اعطا خواهد شد.
زنجان از وجود هشت داور بین‌المللی تکواندو بهره مند است و 2 درصد از 506 تکواندوکار کشور از استان زنجان هستند و این استان به لحاظ تعداد ورزشکار، مربی و داور در رده هشتم کشور قرار دارد.
تکواندو زنجان با 116 مربی تکواندوکار، توانسته است 1/5 درصد مربیان این رشته ورزشی کشور را به خود اختصاص دهد و 2/5 درصد (83 نفر) از داوران رسمی تکواندو کشور که شامل سه هزار و 500 نفر است از زنجان هستند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.