عضو کمیته آزمون فدراسیون تکواندو کشور گفت: این دوره مربیگری با حضور 41 نفر از تکواندوکاران استان های مختلف کشور از جمله زنجان، اصفهان، مازندران، کردستان، ایلام و البرز، درحال برگزاری است.
ابوالفضل خدایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 20 نفر از شرکت کنندگان در این دوره مربیگری از زنجان و 21 نفر مابقی نیز از استان های مختلف کشور هستند.
وی با بیان اینکه کلاس ها روزانه به مدت هشت ساعت (چهار ساعت صبح و چهار ساعت بعدازظهر) تشکیل می شود به مدرسان این دوره اشاره و اظهار کرد: ناصر باقری از تهران طی روزهای شنبه و یکشنبه، یدالله رضوانی از اصفهان روزهای دوشنبه و سه شنبه، غلامرضا مریدی از کرمانشاه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و رجایی از زنجان نیز در روز جمعه، به عنوان مدرسان این دوره مربیگری خواهند بود.
خدایی افزود: این دوره مربیگری به صورت تئوری برگزار می شود که هر کدام از مدرسان پس از پایان کلاس از شرکت کنندگان آزمون خواهند گرفت.
وی با یادآوری اینکه شرکت کنندگان در این دوره مربیگری، کلاس های تئوری را از قبل و از طریق ادارات کل ورزش و جوانان استان های خود گذرانده اند، تصریح کرد: به قبول شدگان در این دوره مربیگری، از سوی وزارت ورزش و جوانان و با امضا وزیر و رئیس فدراسیون تکواندو کارت مربیگری درجه سه اعطا خواهد شد.
وی گفت: همچنین تکواندو زنجان از وجود هشت داور بین‌المللی بهره مند است خاطرنشان کرد: 2 درصد از 506 تکواندوکار کشور از استان زنجان هستند و به لحاظ ورزشکار، مربی و داور در رده هشتم کشور قرار دارد.
به گزارش ایرنا، تکواندو زنجان با 116 مربی تکواندوکار، توانسته است 1/5 درصد مربیان این رشته ورزشی کشور را به خود اختصاص دهد و 2/5 درصد از داوران رسمی تکواندو کشور که شامل سه هزار و 500 نفر است که 83 نفر از آنان از زنجان هستند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری **انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.