علیرضا لطفیان روز شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در رده سنی 14 ساله های آسیا روزهای 16 تا 22 تیرماه در مجموعه ورزشی داراب ساری برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: هنوز اسامی کشورهای که قرار است، در قهرمانی زیر14ساله آسیا در ساری شرکت کنند، به فدراسیون تنیس ایران اعلام نشده است.
رئیس هیات تنیس مازندران با اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه این مسابقات در ساری گفت که کمیته ای در اداره کل ورزش وجوانان مازندران با دبیری هیات تنیس استان تشکیل شده و در روزهای آینده جلسه هماهنگی این کمیته تا زمان برگزاری مسابقات تشکیل خواهد شد.
لطفیان ادامه داد: میزبانی مسابقات تنیس قهرمانی آسیا و آن هم در رده سنی نوجوانان، یک افتخار و آزمون بزرگی هست که به هیات تنیس مازندران واگذار شده و این هیات تلاش خواهد کرد تا با بکارگیری همه ابزارها، مسابقات را در شان استان برگزار کند.
وی به رشد قابل قبول ورزش تنیس در مازندران در سال های اخیر اشاره کرد وگفت: با میزبانی مسابقات تنیس مناطق کشور ونیز مسابقات جایزه بزرگ مردان وزنان ایران در شهرهای آمل ، بابل وساری، به خوبی توانمندی مازندران در برگزاری مسابقات مهم این رشته ورزشی به فدراسیون اثبات شده است.
رییس هیات تنیس مازندران به برگزاری مرحله سوم مسابقات تنیس آزاد مردان مناطق پنجگانه کشور هفته نخست خردادماه در شهرستان آمل اشاره کرد وگفت، کسب مقام قهرمانی، دومی وسومی مشترک در این مرحله ونیز دومرحله قبلی این مسابقات گواه محکمی بر رشد قابل قبول تنیس درمازندران دارد.
مازندران در فروردین ماه امسال میزبان مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا و نیز مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در شهرستان ساری بود.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1899ک/7327
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.