به گزارش ایرنا، بهروز مهدوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف اصلی از این بازدید سرزده را سنجش میزان آمادگی و توانمندی دستگاه های خدمات رسان و امداد رسان اعلام کرد.
وی تاکید کرد: در زمان وقوع بحران و مشکل، دستگاه هایی همچون راه آهن، بیمارستان، اورژانس و راهداری ها نخستین مراکزی هستند که با مردم ارتباط دارند.
مهدوی تصریح کرد: از همین رو این دستگاه ها باید در آمادگی کامل به سر ببرند و نواقص و مشکلات آنها به سرعت برطرف شود.
سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان روز یکشنبه به صورت سرزده در راستای رسیدگی به امور و مسائل مردم و بررسی چگونگی خدمت رسانی به آنان و سنجش میزان آمادگی مراکز درمانی در مواجه با حوادث احتمالی از پایگاه های 2 و 3 فوریت پزشکی سطح شهر، اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) و ایستگاه راه آهن شهر زنجان بازدید کرد.
در این بازدید فرماندار زنجان ضمن حضور در اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) از بیماران بستری در این بیمارستان نیز عیادت و دلجویی و از نزدیک مشکلات اورژانس بیمارستان در مواجه با سوانح و حوادث غیر مترقبه را بررسی و بر لزوم آمادگی هرچه بیشتر مراکز درمانی شهرستان برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی تاکید کرد.
مهدوی بر لزوم خدمات رسانی مطلوب و ایجاد رضایتمندی در جامعه در حوزه سلامت تاکید کرد و از مسئولان و کادر پزشکی بیمارستان خواست تا با نظارت جدی بر خدمات حوزه سلامت در مراکز بیمارستانی، درمانگاهی و بهداشت روستایی گام های جدی تری را بردارند.
فرماندار شهرستان زنجان در ادامه بازیدها از 2 مرکز فوریت پزشکی سطح شهر و ایستگاه راه آهن شهر زنجان بازدید و در جریان مشکلات ایستگاه راه آهن زنجان قرار گرفت.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.