به گزارش ایرنا ، آیت الله سید حسن عاملی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از بخش دیالیز بیمارستان بوعلی اردبیل در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در گذشته گلایه های بیشتری در ارتباط با تامین درمان و رفاه حال بیمار در بیمارستان ها می شد اما در سال های اخیر اقدام های خوبی در رسیدگی به وضعیت بیماران در مراکز درمانی انجام شده است.
وی با اشاره به تجهیز بخش دیالیز بیمارستان بوعلی اردبیل افزود: با تجهیز دستگاههای پیشرفته در این بخش شاهد درمان بیماران کلیوی هستیم.
امام جمعه اردبیل راه اندازی دستگاه پیوند کلیه در استان را ضروری خواند و افزود: با راه اندازی و مهیا شدن مقدمات پیوند کلیه بسیاری از مشکلات بیماران کلیه رفع و دیگر نیازی به اعزام بیماران به استان های همجوار نخواهد بود.
آیت الله عاملی با اشاره به رضایت بیمارن دیالیزی از خدمات رسانی در بیمارستان بوعلی بیان کرد: تمام امکانات مورد نیاز بیماران دیالیزی در این بیمارستان آماده شده و خدمات رسانی به بیماران هم بدون تاخیر و معطلی در نوبت انجام می گیرد.
وی ایجاد تشکل مردمی در حمایت از بیمارن کلیه را یادآور شد و افزود: خوشبختانه در این استان چند موسسه خیریه برای حمایت از بیماران دیالیزی راه اندازی شده که نیازهای مالی این بیماران را تامین می کنند.
دکتر محمد رضا منصور حسینی ، رئیس بیمارستان بوعلی اردبیل هم در این دیدار گفت: برای خدمات رسانی به بیماران دیالیزی امکانات لازم فراهم شده است.
وی افزود: 57 دستگاه دیالیز در این بخش فعال است که پنج مورد آن اخیرا با هزینه پنج میلیارد ریال خریداری و مورد استفاده قرار گرفته است.
او بیان کرد: 295 بیمار دیالیزی شامل 165مرد و 130 خانم در این بخش تحت درمان هستند.
در این بازدید از بخش های مختلف دیالیز بازدید و به بیماران هدایایی همراه با یک شاخه گل اهدا شد.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.