به گزارش ایرنا، علی عسگری روز شنبه در مراسم معارفه مدیر کل جدید نوسازی مدارس استان زنجان، افزود: از مهمترین کارهای انجام شده با کمک خیران، استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس، مقاوم سازی 25 کلاس درس و استانداردسازی 18 باب مدرسه است.
وی گفت: خیرین در مجموع حدود 100 کلاس درس از سال 92 تا 95 ساختند، که با فرهنگ سازی مناسب در سطح جامعه می توان بیش از این، کلاس برای کودکان محروم ساخت.
عسگری افزود: برای استفاده دانش آموزان از اردوگاه های دانش آموزی، مکان هایی که نیاز به تعمیر، مقاوم سازی و بازسازی داشتند شناسایی و اقدامات لازم انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از 2هزار و 300 کلاس درس در استان مقاوم سازی شده است.
مدیرکل سابق نوسازی مدارس زنجان گفت: برای رفع مشکلات مدارس از جمله مدارس تخریبی، نیاز به بودجه داریم، دولت و مردم در این زمینه باید دست این مجموعه را بگیرند، چرا که بدون تعامل انجام چنین کارهایی روند نامناسبی خواهد داشت.
عسگری تاکید کرد: در مجموع از سال 93 تا کنون بیش از 170 کلاس درس ساخته شده است و از 701 آموزشگاه بخاری های غیراستاندارد جمع آوری و سیستم گرمایشی یا بخاری استاندارد نصب شده است.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم صفری به عنوان مدیرکل جدید اداره نوسازی مدارس استان معرفی و از خدمات عسگری مدیر کل قبلی این اداره تقدیر شد.
سال گذشته 140 باب مدرسه با بیش از 538 کلاس درس استاندارد سازی شده بود.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.