شهرام طهماسبی عملکرد بانک‌های استان زنجان در ارائه خدمات به واحدهای تولیدی در استان زنجان را بسیار مطلوب عنوان کرد و افزود: طی سه ماهه سال جاری ۱۵۵ میلیارد تومان برای ۱۳۳ طرح رونق اقتصادی تسهیلات پرداخت‌شده است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با تزریق تسهیلات از طرح رونق اقتصادی به واحدهایی که مشکل نقدینگی داشتند برای تعداد زیادی اشتغال ایجادشده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان نرخ بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در استان زنجان را ۱۷ درصد اعلام کرد و گفت: در راستای ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان باید برنامه‌ریزی لازم در دستور کار قرار ارگان‌های ذی‌ربط قرار گیرد.

طهماسبی تصریح کرد: باید از ظرفیت فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌ها برای شناسایی بازار کار استفاده شود و تقویت مهارت های آموزشی در استان باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان بر هماهنگی دانشگاه‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای در استان زنجان تأکید کرد و یاد آور شد: باید متناسب باز نیاز کار آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی در دستور کار قرار گیرد و دولت برای کاهش مشکلات نیروی کار بسیار جدی است.

طهماسبی با تاکید بر اینکه برای ایجاد اشتغال در کشور نیازمند اقدامات جمعی و فراگیر در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور هستیم، ابراز کرد: کاهش مشکل بیکاری در استان زنجان نیازمند رویکردهای نوین است و باید از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه اشتغال در استان زنجان استفاده شود.

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید روند ایجاد اشتغال در استان زنجان رو به بهبود بوده است و در سال‌های آینده هم توسعه خواهد یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان افزود: کار تیمی عامل موثر در توسعه استان است و باید این مهم تقویت شود و تفکر راهبردی مبنای حرکت در استان باشد و برای تحقق این امر مهم باید برنامه ریزی شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 814173
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.