به گزارش ایرنا، سید بیوک موسوی روز پنجشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی استان افزود: 9 دی یک حرکت ملی بزرگ، انسجام بخش و موجب وحدت بوده و همه گروهها در آن شرکت کردند.
وی ادامه داد: همه افراد با تبعیت از رهبر معظم انقلاب در 9 دی آمدند تا کار وحدت آفرینی را انجام دهند بنابراین این روز ملی را که موجب انسجام در کشور بوده را نباید به یک حرکت جماحی سیاسی محدود تقلیل بدهیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه حماسه بی نظیر 9 دی یک حرکت مردمی، اعتقادی، الهی و شبیه حرکت های اوایل انقلاب اسلامی بود، گفت: این حرکت نه تنها در تاریخ زرین انقلاب خواهد ماند بلکه نشانگر اوج اقتدار و ایمان دینی مردم و سند مردم سالاری دینی نظام اسلامی بود.
سید سعید حسینی افزود: حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است و وابسته به هیچ گروه و جریان و تشکلی نبوده، نیست و نخواهد بود.
وی اظهار کرد: انتشار بروشور و جزوه و بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی ،برپایی نمایشگاه مفهومی عکس، استفاده حداکثری از ظرفیت مبلغان و طلاب در مساجد و ادارت و دانشگاه ها، برپایی محافل پرسش و پاسخ، برپایی نشست های سیاسی و بصیریتی در پایگاههای مقاومت بسیج و تولید برنامه های تلویزیونی مختلف از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این موضوع است.
9 دی به عنون روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گذاری شده است.
7312/8068
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.