به گزارش ایرنا، جعفر عسگری دوشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه های استان اصفهان که با هدف برگزاری هرچه بهتر آیین های چهلمین دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، افزود: مسئولان باید جدی‌تر به مراسم‌های انقلابی و مذهبی توجه کنند و این مهم‌ترین خواسته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
وی، همکاری همه دستگاه ها و نهادها،همت و تلاش جمعی، یکپارچگی مدیریتی همراه با تقسیم کار، بکارگیری امکانات موجود و بهره گیری از رسانه های جمعی را لازمه برگزاری هرچه باشکوهتر آیین های دهه فجر دانست.
وی تاکید کرد: حفظ استقلال، وامدار نبودن به هیچ گروه و جناح سیاسی و تلاش برای استفاده از تمامی ظرفیت ها برای بیان دستاوردهای نظام و تجلیل از طلیعه ده فجر انقلاب اسلامی را از جمله اصول کاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
وی از رسانه ها خواست تا با تبیین دستاوردهای انقلاب بصورت هنرمندانه و تقویت رویکرد مردمی در برگزاری برنامه های انقلابی همچنان نقش خود را در بزرگداشت مناسبت های انقلاب ایفا کنند.
در ادامه این نشست، مدیران و خبرنگاران رسانه های حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود برای برگزاری هرچه بهتر مراسم و آیین های دهه فجر و رفع نواقص گذشته مطرح کردند.
نوآوری، پرهیز از برنامه های کلیشه ای، تنوع بحشیدن به آیین ها، فراهم کردن زمینه حضور گسترده و بانشاط مردم بویژه جوانان درویژه برنامه های دهه فجر امسال از پیشنهاد ها و نظرهای بود که در این نشست ، مورد تاکید قرار گرفت .
در پایان این نشست از مدیران رسانه های فعال استان در پوشش و برگزاری مطلوب مراسم ها و مناست های ملی و مذهبی تقدیر شد .
ت/6994
خبرنگار:آرزو فلاح*** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.