به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان افزود:با توجه به پیروزی های اخیر و شکست داعش، موضوعی که باید توجه داشت این است که دشمنی دشمنان همواره وجود دارد و باید همواره هوشیار و آگاه بود.
وی اظهار کرد: بنا بر فرمایش های مقام معظم رهبری دشمن هرگز آرام نخواهد نشست و سعی خواهد کرد به اشکال گوناگون توطئه و برنامه های خود را عملی کند.
خطیب نماز جمعه زنجان ادامه داد: رهبر انقلاب همواره بر حفظ انگیزه، هوشیاری، وحدت، زدودن هر پسماند خطرناک، بصیرت افزایی و آمادگی همه جانبه تاکید داشته اند و این مهم نباید فراموش شود.
وی با اشاره هفتم آذر روز نیروی دریایی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران بیش از 3 هزار کیلومتر مرز آبی دارد که مهمترین وظیفه نیروی دریایی حفاظت از استقلال و انی مرزها است همانگونه که این نیرو ها در عملیاتهای مختلف نقش آفرین بودند و باید نام یاد شهدای این نیرو را گرامی داشت.
نمایند ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: در هفته گذشته بسیجیان با رهب انقلاب اسلامی دیدار داشتند و ایشان نکته اساسی تاکید کردند که اگر انقلاب اسلامی بسیج را نداشت با نقیصه و خلاء روبرو می شد.
وی خاطر نشان کرد: ملت ایران همدلی و همراهی خود را به زلزله زدگان کرمانشاه به نمایش گذاشتند و بر این اساس اگر کسی قصد کمک دارد بهترین شیوه ارسال کمک های مالی است که از طریق شماره حساب های تعیین شده از سوی هلال احمر و کمیته امداد جمع آوری می شود.
خطیب جمعه زنجان تاکید کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب در آخرین سخنرانی خود عنوان کردند که بهترین خدمت در انقلاب این است که هر کسی در هر جایگاهی قرار دارد کارش را به نحو مطلوب انجام داده و برای رضای خدا جهاد کند .
وی خاطر نشان کرد: متاسفانه گاهی برخی در بیان درست کوتاهی می کنند و مدام در صدد توجیه گفته ها و اعمال خود هستند.
خاتمی یاد آور شد: 8 آذر 1360 سالروز آزادی شهر بستان و چذابه از دست اشغالگران بعثی نامگذاری شده و علاوه بر ان در تقویم به عنوان روز همبستگی با ملت فلسطین است.
وی همچنین از مردم شهید پرور زنجان در تشییع پیکر سومین شهید مدافع حرم استان زنجان زنده یاد خیرالله صمدی قدر دانی کرد.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی*** انتشار : اسماعیل حهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.