به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این شهر، افزود: دشمن معامله گر است و در برخی از کشورهای عربی به دنبال معامله گر و دنبال کنیز و برده برای خود است که تعدادی از حکام عرب کنیز و برده آنان شده اند درحالی که با جوانمردان و عزتمندان نمی تواند وارد معامله شود.
امام جمعه خرمدره یادآور شد: ما بیش از 10 سال سر میز مذاکره نشسته ایم چه داده ایم چه گرفتیم البته از زحمات مذاکره کنندگان که سربازان غیور کشور هستند قدردانی می کنیم اما اگر با دشمن صد سال هم مذاکره کنیم یک قدم به نفع ما بر نخواهد داشت.
وی تصریح کرد: ما باید خود را در مقابل دشمن قوی کنیم که دشمن متوقف نمی شود و از القاهای تو خالی که برخی افراد رواج می دهند فریب نباید خورد که اگر توافق نشود دشمن جنگ را شروع خواهد کرد، توافق کردیم اما هرگز دشمنی ها تمام نشد و تا وقتی قوی نشویم دشمنان دشمنی می کنند.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، سه عامل را اساس اقتدار کشور بر شمرد و خاطرنشان کرد: اقتصاد قوی و مقاوم، علم پیشرفته و روز افزون و حفظ روحیه انقلابی در جوانان حافظ کشور و مایوس کننده دشمن است.
وی با اشاره به بی اعتنایی سردار سلیمانی به نامه رئیس سازمان سیا، بیان کرد: سردار سلیمانی به او پاسخ داد، نامه تو را نمی گیرم و نمی خوانم و حرفی با شما ندارم که رئیس سیا هم اذعان کرد سردار سلیمانی می گوید اگر ما در سوریه حضور نداشتیم داعشیان گفته بودند که ایرانیان واجب القتل هستند و باید آن ها را کشت، از بین بردن حاکمیت جمهوری اسلامی ایران و بر پا داشتن جنگ نیابتی از اهداف دشمن بود که اگر ما در سوریه حضور نداشتیم دشمن به اهداف شومش می رسید.
امام جمعه خرمدره ابراز کرد: امام (ره) می فرمایند منشا همه سعادت ها و منشا همه گرفتاری های یک کشور حوزه و دانشگاه است دشمنان می خواهند در دانشگاه نفوذ داشته باشند که اگر دانشگاه فاسد شود کشور فاسد می شود زیرا دولت، مجلس، ارتش، همه از دانشگاهیان تشکیل می شوند.
وی بیان کرد: ما وقتی می گوییم دانشگاه اسلامی شود به معنای آن است که اخلاق اسلامی در آن رعایت شود چراکه ما به همه علوم نیاز داریم.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.