به گزارش ایرنا، هدایت صفری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مشارکت 22 میلیارد و 38 میلیون تومانی خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی این نهاد در قالب طرح‌های صدقات، اکرام ایتام، محسنین، جشن عاطفه‌ها، برنامه‌های ماه رمضان، مراکز نیکوکاری و زکات به ‌منظور کمک به خانوارهای مددجویی تحت حمایت کمیته امداد در برنامه‌های اجرایی این نهاد در هشت‌ ماه امسال انجام ‌شده است.
وی اظهار کرد: خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در مدت مشابه سال گذشته 13 میلیارد و 360 میلیون تومان مشارکت کرده بودند و این میزان در سال جاری 65 درصد افزایش نشان می دهد.
صفری افزود: مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد موجب می‌شود نیاز موجود در خانوارهای مددجویی تحت حمایت این نهاد به خدمت اثربخش به آن‌ها در بخش‌های مختلف تبدیل شود.
وی بیان کرد: طبق برنامه پیش‌بینی‌شده در حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان طی هشت‌ماهه امسال 21 میلیارد و 515 میلیون تومان بوده است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ادامه داد: با مشارکت مطلوب خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان برنامه پیش‌بینی‌شده در حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد در این استان در هشت‌ماهه امسال 102 درصد محقق شده است.
وی خاطر نشان کرد: خیران زنجانی می‌توانند با شماره‌گیری #024*8877* یا ارسال پیامک بدون متن به 8877 به‌صورت غیرحضوری و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در استان زنجان در فیض خدمت به نیازمندان سهیم شوند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 22 هزار و 500 خانوار با جمعیت 39 هزار نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار ، 17هزار سالمند ، 3 هزار و 700 دانشجو و دانش ‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.