هدایت صفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ماه مبارک رمضان امسال 6هزارو 500 حامی در طرح اکرام و محسنین کفالت هفت هزارو 640 فرزند را عهده دار شدند که شمار حامیان جذب شده در مدت مشابه سال قبل یکهزار و 806 نفر بودند.
وی اظهار کرد: از مجموع حامیان جذب شده در مدت یاد شده 2 هزارو 300 نفر مربوط به استان زنجان بوده و مابقی از طریق برنامه ماه عسل آمادگی خود را برای مشارکت در این امر مهم اعلام کردند.
صفری افزود: طبق برنامه ریزی ها مقرر شده بود، در ماه رمضان امسال سه هزار و 200 حامی جذب شوند که 203 درصد برنامه هدف گذاری شده، تحقق یافت.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ادامه داد: افرادی که تمایل دارند به صورت اینترنتی در این امر خداپسندانه شرکت کنند، می توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد (ره) به نشانی emdad.ir و پس از اعلام همکاری نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام همچنین با ارسال یک پیامک خالی به سامانه 3000333324 در این طرح شرکت کنند و سپس شناسنامه یتیم به آنها ارسال می شود و حامی به صورت ماهانه مبالغی را به حساب آنها واریز می کند.
وی خاطرنشان کرد: شمار حامیان و تحت پوشش قرار دادن ایتام و فرزندان محسنین در ماه رمضان امسال بسیار چشمگیر بود و این وضعیت همچنان روند روبه رشدی دارد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 22 هزار و 500 خانوار با جمعیت 39 هزار نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار، 17 هزار سالمند، 3 هزار و 700 دانشجو و دانش‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.