هدایت صفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم این استان طی سال گذشته 59 میلیارد ریال صدقه احسان کردند که این میزان در مدت مشابه سال ماقبل آن 52 میلیارد بود و این میزان امسال 9 درصد افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: وجوه جمع آوری شده از صندوق صدقات با توجه به اولویت بندی انجام شده، در بخش های گوناگونی صرف می شود و عمده هدف آن نیز کاهش مشکلات جمعیت هدف این نهاد است.
صفری افزود: بخشی از این کمک ها، در حوزه تجهیز و احداث مسکن مددجویان، بهداشت و درمان، اردوهای فرهنگی، تامین جهیزیه نوعروسان در نظر گرفته می شود.
وی بیان کرد: طی 2 ماهه امسال نیز بالغ بر 9 میلیارد و 500 میلیون ریال از کمک های مردم نوعدوست این استان از صندوق های صدقات جمع آوری شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ادامه داد: وجوه صندوق صدقات ماهانه توسط ماموران این اداره کل با لباس فرم مشخص جمع آوری می شود.
به گفته وی، شهروندان برای ارائه کمک به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد می توانند با شماره 33778195 تماس حاصل کرده و یا از طریق تلفن همراه با شماره *8877*024# مبالغ مورد نظر خود را پرداخت کنند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 138 هزار صندوق صدقات کوچک و بزرگ در سطح استان وجود دارد.
22 هزار و 500 خانواده با جمعیت 39 هزار نفر در استان تحت حمایت کمیته امداد این استان هستند که این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار، 17 هزار سالمند، 768 بیمار خاص، صعب العلاج و سرطانی و سه هزار و 942 یتیم و فرزند محسنین است.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.