هدایت صفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال و طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده و همکاری حامیان سرانه دریافتی ماهیانه هر یتیم سه میلیون ریال هدف‌گذاری شده است.
وی اظهار کرد: این در حالی است که سرانه دریافتی ماهیانه هر یتیم در سال گذشته از یک میلیون و 400 هزار ریال (140 هزار تومان) به بیش از 2 میلیون ریال در پایان سال گذشته رسید که این رقم طی سال جاری نیز افزایش می یابد.
صفری افزود: یکی از برنامه‌های مهم این نهاد در سال جاری و در حوزه مشارکت‌های مردمی توسعه طرح اکرام ایتام است چرا که این طرح کم‌هزینه‌ترین، با بازدهی بالا و اعتمادآفرین‌ترین طرح کمیته امداد به شمار می رود.
وی بیان کرد: بخشی از اقتصاد مقاومتی زمینه‌سازی برای تامین معیشت ایتام است و با برنامه‌ریزی و فعالیت اثربخش در این حوزه، مدیریت اسلامی شکل‌گرفته و محصول آن در خانواده ایتام ظاهر می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان خاطرنشان کرد: مسئولیت اصلی کمیته امداد توانمندسازی خانواده های تحت پوشش است و برای رسیدن به این هدف باید با برنامه‌ریزی مناسب، فعالیت جمعی و با ایجاد مفاهمه مشترک در مجموعه حوزه کارکردی خود بتوان به این مهم دست یافت.
به گزارش ایرنا، هم اکنون یکهزار و 614 یتیم تحت پوشش کمیته امداد این استان قرار دارند.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.