به گزارش ایرنا آیین اهدای 6 دستگاه تاکسی بین شهری در قلعه گنج عصر دوشنبه با حضور مدیرکل بنیاد مستضعان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، امام جمعه و فرماندار این شهرستان برگزار شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در این آیین افزود: این 6 دستگاه تاکسی بین شهری به همت بنیاد علوی، بانک سینا و کمیته امداد به مددجویان این نهاد در شهرستان قلعه گنج اهدا شد.
یحیی صادقی به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: توانمدسازی مددجویان برای اشتغالزایی و خودکفایی اولویت اصلی فعالیت های کمیته امداد در سال جاری است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان خاطرنشان کرد: سال گذشته در زمینه اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد در شهرستان قلعه گنج 30 میلیارد ریال تسهیلات اعطا شد.
همچنین مدیر کل بنیاد مستضعان و مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از طرح توان افزایی روستایی در قلعه گنج بازدید کردند و 220 گواهینامه دوره آموزشی قالی بافی به کارآموزان خبره این شهرستان اهدا شد.
در پایان با حضور مسئولان و مردم حلقه اتحاد و برادری در روستای چاه سنگی قلعه گنج شکل گرفت.
طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توانمندی های بومی و محلی و بر اساس توافق استانداری کرمان و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از 2 سال قبل در شهرستان قلعه گنج در دست اجراست.
شهرستان قلعه گنج از سال 93 طی تفاهم نامه دولت با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی معرفی شده است.
مساحت شهرستان قلعه گنج 14 هزار و 200 کیلومتر مربع معادل 3،3 درصد از کل مساحت استان کرمان و فاصله این شهرستان تا مرکز استان 420 کیلومتر است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز** انتشار : نجمه حسنی
7450/6003/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.