به گزارش ایرنا، خیرین این استان در حوزه های مختلف پیشقدم هستند و این موضوع بخوبی ملموس بوده و توانسته بخشی از مشکلات موجود را برطرف کند.
هدایت صفری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: خیران این استان در کارهای خیرخواهانه همواره پیش قدم هستند و هم اکنون بیش از 21 هزار خیر حمایت مادی و معنوی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را بر عهدار دارند.
وی یادآوری کرد: هم اکنون سه هزار و 200 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان قرار دارند و میانگین سرانه دریافتی ماهانه ایتام نیز از محل کمک حامیان بیش از 259 هزار تومان و فرزندان محسنین بیش از 130 هزار تومان است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داد: میزان مشارکت حامیان طرحهای اکرام ایتام و فرزندان محسنین برای تامین بخشی از هزینه های ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 66 درصد افزایش داشته است.
صفری خاطر نشان کرد: مشارکت مطلوب حامیان طرح های اکرام ایتام و فرزندان محسنین در برنامه های اجرائیاین نهاد موجب شده، این نهاد رتبه برتری را کسب کند.
به گفته این مسئول، توسعه طرح اکرام ایتام و محسنین و افزایش تعداد حامیان برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از برنامه های مهم این نهاد در استان زنجان است و خیران زنجانی می توانند با مراجعه به سایت کمیه امداد به نشانی www. Emdad.ir یا با ارسال عدد یک به سامانه 3000333324 و یا با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در این طرح مشارکت فعالانه ای داشته باشند.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار : اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.