رضا حسنلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حامیان طرح اکرام ایتام در 6 ماهه اول امسال بیش از 2 میلیارد و 186میلیون تومان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان کمک کردند که در مقایسه با مدت مشابه روند روبه رشدی را نشان می دهد.
وی اظهار کرد: حامیان طرح اکرام با نیت خیر خود به‌صورت مستمر و ماهیانه بخشی از هزینه‌های ایتام تحت حمایت این نهاد را تامین می‌کنند و میانگین سرانه دریافتی ایتام نیز از محل کمک حامیان طرح اکرام ایتام به 255 هزار تومان رسیده است.
حسنلو افزود: این در حالی است که میانگین سرانه دریافتی ایتام تحت حمایت کمیته امداد این استان در 6‌ماهه اول سال گذشته 140 هزار تومان بود که با روند افزایشی در سال جاری افزایش 81 درصدی را نشان می دهد.
وی بیان کرد: هم اکنون یکهزار و 426 فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان قرار دارند که 21 هزار خیر در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با این نهاد در سطح استان در طول سال و به‌ صورت مستمر همکاری می‌کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان خاطر نشان کرد: خیران زنجانی می‌توانند در طول سال و مناسبت‌های مختلف با مراجعه حضورب به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان و یا با ارسال عدد یک به شماره 3000333324به یک یا چند یتیم تحت حمایت کمیته امداد کمک کنند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 22 هزار و 500 خانوار با جمعیت 39 هزار نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار، 17هزار سالمند، 3 هزار و 700 دانشجو و دانش ‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.