به گزارش ایرنا، بیوک موسوی در جلسه شورای اداری شهرستان ابهر با تبریک میلاد پیامبر اسلام و هفته وحدت، افزود: اگر اخلاق پیامبری و شایستگی آن صفات نیکو را گرچه اندک داشته باشیم و در پرتو مکتب آن بزرگوار باشیم به سعادت خواهیم رسید.
وی اظهار کرد: متاسفانه در دنیای امروز مشکلات مسلمانان، اختلاف و جنگ در برخی کشورهای مسلمان نشان می دهد بسیاری درک نکرده اند که پیام حضرت محمد (ص) چه بوده است که همواره در جدال و ستیزند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به هفته وحدت، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم این وحدت در همه زوایای جامعه گسترش یابد و بویژه در استان به وحدت، همدلی و همگرایی نیاز داریم که این مهم لازمه پیشرفت و توسعه است.
وی تصریح کرد: این دولت به نام تدبیر و امید اعتقاد به عقلانیت دارد و معتقد است هر مسئولی در هر موقعیتی بری از اشتباه نیست و در هر زمان این اشتباه مشاهده شد باید برای جلوگیری از آن اقدام شود.
موسوی بیان کرد: شخصی که مرتکب اشتباهی شده است و احضاریه دادگاه را دریافت کرده، بدون شلوغی در هر مسئولیتی مکلف به پاسخگویی است.
وی یادآور شد: هیچ کس بری از گناه نیست و در چند مدت اخیر بسیاری از طرفداران و یا منتقدان دولت نیز احضار شده اند و برابر صحبت ها و یا اشتباه خود پاسخ داده اند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: توجه داشته باشیم که همه ما تحت لوای یک پرچم هستیم که بنیانگذار انقلاب اسلامی با آن در برابر بسیاری از تهدیدها و مشکلات ایستاد و ما نیز موظف به ادامه همان راه هستیم.
وی با اشاره به منابع محدود دولت، بیان کرد: نیاز به پوست اندازی و ایجاد طرحی نو داریم و با توجه به تجربه ای که کسب کرده ایم می دانیم کشور ما عقلانی ترین و بهترین تصمیم ها را در زمانی که پول نداشت گرفته است و مدیریت و تصمیم ها بر مدار عقلانیت بوده و انفعال را کنار گذاشته است.
موسوی با بیان اینکه کشور پس از انقلاب منابع خوبی داشته، تصریح کرد: یکی از دلایل نداشتن پیشرفت قابل قبول اختلاف های داخلی و موضوعات مدیریتی است.
وی تاکید کرد: بسیاری از افراد اختلافاتی راه می اندازند تا به رانت هایشان برسند، و البته پاسخگویی مدیران در برابر نقدهای عالمانه باید بسیار بالا باشد و مدیران تصور نکنند هرچه می دانند همان درست است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر به کارگیری مشاوران قوی توسط مدیران، ابراز کرد: مشاوران برخی از مدیران متاسفانه در عمل نقادی و موشکافی لازم در امور را ندارند و همکاری آنها فاقد راهنمایی و یادآوری آسیب ها است که این موضوعات به کار مدیران لطمه می زند.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.